Pinkpop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angeliekie, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Volgens mij klikken ze je automatisch naar een andere dag die wel nog beschikbaar is als de ene dag uitverkocht is. Dus de zaterdag kan goed uitverkocht zijn en dan zetten ze een andere dag/dagen in de rij zeg maar

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pfoe... Stress...

3. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    volgens mij zijn de weekendkaarten ook uitverkocht... snif

dat geeft ie iig aan

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Jup

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Nou dan hoop ik op zijn minst een concert van de Stones...

Pfffff........ zoveel mensen willen daar nog heen!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

He balen voor de mensen zonder kaarten! :(
    Ik zag de eerste parasieten ook alweer op marktplaats verschijnen, bah.
    Ik heb 5 kaarten gekocht. 2 voor mijn man en mij, en een vriend die met ons meegaat, en 2 voor onze (oudere) overburen. Die zijn helemaal door het dolle dat ze naar de stones gaan, hahaha.
    Kreeg een flinke bos bloemen en een krat bier.

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik denk dat heel veel stones fans de weekendkaarten hebben gekocht, waarbij me afvraag of die dus ook de andere dagen heen gaan. zou wel jammer zijn

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wij hebben altijd weekendkaarten, in verhouding goedkoper en wonen dichtbij dus ideaal. We gaan en komen die drie dagen wanneer we zin hebben.

Marktplaats staat al vol en als je ziet dat nu al sites zijn die kaarten opgekocht hebben en voor t dubbele verkopen,,,,,echt schandalig!!

Voor diegene zonder kaarten, vanavond nog eens proberen via ticketmaster. Er zijn altijd mensen die reserveren maar waarbij de betaling niet lukt of toch op een andere manier kaarten en hebben gekregen en dus die kaarten komen weer beschikbaar!

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    De zaterdagkaarten zijn inderdaad uitverkocht, zag net op Facebook dat mijn nichtje er ook naast gegrepen heeft.

Meestal rond mei zijn er nog wel "afvallers" en kun je misschien met wat geluk nog een kaartje vinden :)

10. Smurf1985

Zo,ging even op marktplaats kijken :$
    Wat schandalig zeg!!! Die prijzen!!!

Had dan gewacht tot een paar weekjes ervoor,komt het iets geloofwaardiger over ook!

Jeetje,ik ga ook een handeltje beginnen geloof ik... pffff :x

En ja,ik baal nog steeds... heeeel erg!! :x

11. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook lang in een wachtrij gestaan zonder resultaat :(

12. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    wij hebben kaarten voor de maandag!!!

wel Spannend of we überhaupt kunnen maar ik ben al blij dat het gelukt is! de eerste keer naar zo'n evenement of een concert en ik vind het zo gaaf en nu al spannend....

nu nog duimen dat mijn lijf het volhoud tzt..

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Balen zeg, maar blijf ticketmaster in de gaten houden hoor! Er komen regelmatig in de loop van de dag nog kaarten vrij van mensen die de reservering niet hebben afgemaakt.

Wij moeten helemaal uit het noordwesten van NL komen, bij de afsluitdijk. Onderweg droppen we 2 kids bij opa en oma in Gelderland en halen we een vriend op.
    Dan doorrijden naar Landgraaf, en we blijven bij die vriend slapen.
    Ik heb er nu al zin in!
    Hopen op mooi weer :D

14. Smurf1985

Ik heb er geen verstand van hoor,maar als je je reservering niet af hebt gemaakt,beschouwen ze die kaartjes als niet gereserveerd toch?

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou als de betaling is mislukt, dan blijven die kaartjes als gereserveerd staan.
    Dat is tenminste wat ticketmaster zegt.

16. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Hier ook naast de boot gevist :( als iemand nog zaterdag kaartjes over heeft en daar niet de hoofdprijs voor vraagt hoor ik het heel graag!

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Bij het bestellen stond hoeveel tijd je nog had om te betalen. Dat was max 15 min. Denk dat daarna de reservering opgeheven werd en ze weer in de verkoop gingen.

18. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Vriend stond nog in de rij, daar schoot het niet op en vriendin stond ook nog in de wacht. Gelukkig dat ik wel door was.

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn man heeft ook weekendkaarten weten te bemachtigen, met 2 laptops en een vast computer in de wachtrij gestaan en dus gelukt. Lang geleden dat ik hem al dagen zo zenuwachtig heb gezien, hahaha.

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zie op Marktplaats veel mensen die teveel tickets hebben omdat iedereen geprobeerd heeft het benodigde aantal kaarten te bemachtigen. Maar ik zag ook een advertentie voorbij komen van iemand die gewoon 5 zaterdagkaarten extra heeft gekocht en daar nu minimaal € 120,-- voor wil hebben. Wat asociaal zeg.

Deel Deze Pagina