Welke (homeopatische) medicijnen hooikoorts voor kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannebc, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Mijn dochter (9jr) heeft al een paar dagen last van hooikoorts. Door het warme weer zijn de grassen massaal gaan 'bloeien'.

Vorige jaar heb ik van alles uitgeprobeerd, maar helaas geen verpakkingen of bijsluiters bewaard.
    Ik weet dus niet meer welk middel het beste werkte.

Ik wil het liefst iets homeopatisch.
    Iemand tips?

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hier ook hooikoorts :( Wat voor klachten heeft ze? Vooral niesen/ traanogen? Ik heb zelf echt zo'n kriebelhoest weetjewel? Van alles al geprobeerd maar niks helpt :( Moet gewoon slijten volgens de huisarts. Maar erg irritant want slaap er slecht door. Ik heb wel een homeopathische neusspray van A. Vogel misschien is dat wat voor haar? Sterkte!

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb wel eens hooikoortsmedicijnen van VSM geprobeerd; helpt geen drol. Zelfs reguliere medicijnen niet. Of nou ja sommigen werkten wel, maar dan kreeg ik extreem last van de bijwerkingen.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Het schijnt trouwens dat het het beste is om alleen 's ochtends de ramen open te zetten, maar 's middags niet als je last hebt van hooikoorts. Weet iemand hier meer van?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Yeah right. Succes ermee! Dat zei mijn huisarts ook tegen mijn ouders, toen ik 3 was en hooikoorts werd geconstateerd. Zou maximaal 15 jaar duren, dan zou ik er overheen gegroeid zijn. NOT! :(
    We zijn nu 30 jaar verder en ik heb er weer behoorlijk last van.

Homeopatisch weet ik niet. Ik heb er verschillende geprobeerd, maar niks hielp mij. Ook de normale medicatie van de drogist doet mij niks, terwijl die bij anderen wel werkt. Het enige wat echt hielp bij mijn was Nasonex, maar die mag ik nu weer niet vanwege de zwangerschap... Ik baal als een stekker!!!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier heb ik juist meer last van pollen in de ochtend en namiddag/begin van de avond. 's Middags blijven de ramen dicht vanwege de warmte, niet vanwege de pollen. :) Het beste is hier om 's avonds laat te luchten.

Deel Deze Pagina