Dank je wel, en ja met dit soort dagen komt er een hoop gehaast bij om ook alles maar in orde te hebben. want er vallen dan natuurlijk dagen weg om dingen te regelen ..
Morgen lekker BBQen bij vrienden en zondag zijn we 1 jaar getrouwd en dit vieren we op Pinkpop! Ik ben er 3 jaar geleden voor t laatst geweest en ik heb er zo ontzettend veel zin in!
Oh heerlijk, ben ik ook een keer geweest, alleen dan 1 dag. Is veel te kort naar mijn mening. Geniet ervan.
Morgen komt er een vriendin langs en dan gaan we gezellig, lekker BBQ-en op ons zonnige balkon. Eigenlijk wil ik vandaag of maandag ff langs mijn moeder, maar ik ben gebonden aan het OV dus ik weet niet of we de trein wel gaan pakken als het zo warm is. Ik moet haar verjaardagscadeau nog afleveren die ik vandaag ga ophalen
Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan morgen lekker bbq en verder genieten van het mooie weer in de tuin in het zwembad!
Niks bijzonders. De kerstdagen zijn vaak de enige feestdagen waarop we echt uitpakken en eventueel leuke dingen plannen. Nou ja, nu zeg ik wel niks bijzonders, maar dat is niet waar want morgen vieren we de eerste verjaardag van dochter!