Ervaring Samsung Galaxy S3

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jul 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wie heeft hem al?
    En hoe bevalt ie? Heb al een S2 en ben daar zoooo blij mee.
    Dus zeker tevreden over Samsung, zoiezo al.

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja! Ik!
    Vind hem super! Mijn vriend had al een S2 en de S3 is echt wel een heel stuk sneller!

Waar ik wel tegenaan loop is dat apps vaak crashen/vastlopen. Apps die op de S2 geen problemen geven. Dat vind ik wel jammer.
    Waarschijnlijk zijn een hoop apps nog niet compatibel gemaakt voor de S3. Hopelijk komen daar nog updates voor!

Verder, een hele fijne telefoon met een hoop mogelijkheden! :)

3. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    816
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG
    Het bevalt super.
    Mijn vriend heeft em ook.
    Wij hebben geen problemen met apps.
    Idd fijne tel met veel mogelijkheden!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik ben er helemaal happy mee, super mooi beeldscherm, fotografie heel mooi en scherp, hij is snel, kortom, geweldige telefoon!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik heb em net vanmiddag binnen gekregen :). Leuk dingetje tot nu toe, en met foto's maken echt zooooo veel sneller dan de xperia x10 die ik had! Ideaal met een drukke dreumes dus :p

6. Rana84

Rana84 Actief lid

Dec 12, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral de foto´s die de S3 maakt vind ik mooier dan de S2 maakt.

Hoelang houd de batterij van jullie S2 het uit? Die van mij namelijk maar één dag (bij weinig gebruik). Zelfs s´nachts, wanneer ik er geen gebruik van de telefoon maak, verliest de batterij 32%. Is dat normaal? De S3 houd het veel langer vol..

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook helemaal blij met de S3 !! De foto's zijn idd scherp. En hier ook geen problemen met de apps.
    De batterij van de S2 van mijn zusje is ook sneller leeg dan van mijn S3.

8. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Ja ik heb hem "al" een paar weken hihi!

Echt geweldig, ik kom van de nokia dus wel even wennen aan de snelheid. Over batterijverbruik, 1,5 dag hou ik wel vol maar dan ben ik wel trouw met:

- alle apps afsluiten
    - wifi uit als ik hem niet gebruik
    - niet standaard synchroniseren, doe ik zelf
    - Mobiel internet uit als ik hem niet gebruik

(heb allerlei aan/uit knoppen op mijn hoofdpagina (noem je die zo?)

Maar echt een superding. Prachtige filmpjes. Enige waar ik wel een beetje van baal is dat hij tijdens het bellen in de standby schiet (zwart scherm) en ik dan het gesprek zeer moeizaam kan afsluiten. Doet hij dat bij jullie ook?

9. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik ga hem volgende week halen. Nog een weekje wachten :) Ik zit nu nog op de S1... Hij doet het nog prima, maar ben toch wel blij dat ik een nieuwe ga krijgen :)

@leliana: met welke apps heeft hij bij jou problemen?

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik heb ook een S2, maar wil een S3 :p
    Mijn mans abonnement loopt binnenkort af, dus als ik een goede deal kan vinden wisselen we van telefoon.

Waar hebben jullie je abonnement? Want kan alleen maar rete dure abonnementen vinden of met veel bijbetaling.

11. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik zit (en blijf) bij vodafone. Heb idd ook wat zitten snuffelen en het is allemaal een stuk duurder geworden! Ik wil het 37,50 abbo van vodafone nemen met 500 mb datalimiet en 90 min + onbeperkt sms. Die heeft een snelheid van max 7,2 Mbps (vast op 3g die je nooit hebt :) ). Voor 1 GB datalimiet met 14,4 Mbps betaal je al weer 5 euro meer per maand. En dan heb je hetzelfde aantal minuten...

Voor een verlenging van 2 jaar naar dit abbo betaal ik dan 165 euro bij. Dat betaal je overigens ook als je nieuwe abonnee bent. Voor dat duurdere abonnement moet je toch nog 105 euro bijbetalen.

Share This Page