arrghh shoonfamilie

Discussie in 'De lounge' gestart door imjustmyself, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

pfff ik wordt af en toe helemaal gek van mijn schoonfamilie.
    met name de opa en oma van mijn vriend.
    ze lopen alleen maar op te scheppen over hun 2 hoogopgeleide kinderen.
    maar over mijn schoonvader hoor je ze nooit praten.
    omdat het ''maar'' een vrachtwagenchauffeur is...
    pff ik moet dn echt moeite doen om me in e houden.
    wat maakt het nou uit hoog of laag iemand is opgeleid?!?!?!
    sorry mar moest het gewoon even kwijt.
    zijn er nog meer mensen hier met zulke schoonfamilie of ouder"s:p

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Laat ik het maar niet over mijn schoonfamilie hebben, zijn nou niet bepaald de leukste mensen ;)...

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Wel mijn eigen oma! Die heeft altijd mijn 2 nichtjes (van de broer van mijn moeder) de hemel ingeprezen omdat ze zo goed waren op school en het zo goed voor elkaar hadden. 1 ervan had ook het eerste achterkleinkind. Maaaarrr nu mn oma steeds ouder wordt (ze is nu 89) laat die kant het afweten en laten ze alleen nog wat horen met haar verjaardag. Ik denk dus dat ze iets in haar achting zijn gedaald ;) Ze verteld ook altijd aan de overige kleinkinderen dat ze het zo jammer vindt dat ze haar 3 achterkleinkinderen van die kant zo weinig ziet.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn eigen oom, zijn 3 zoons hebben het allemaal zogenaamd zo goed voor elkaar. Het feit dat ik bewust tbm ben is in zijn ogen echt het vreselijkste wat je ooit kunt doen haha.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi dit ken ik veel mensen kijken zo naar mijn vriend! maar wat ze niet weten is dat hij is dat hij 3 vak opleidingen waarvan 1 hbo heeft afgerond voor hij de auto is op gegaan

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nu niet maar vroeger raakten mijn ooms en tantes en soms mijn eigen vader niet uitgesproken over mijn nichten.
    kijk eens hoe goed die het doen, hoe geweldig ze zijn en bla bla bla, toen waren we nog pubers notabene. ja ze hadden een geode opleiding enz maar hahahaha wat zenog meer deden!!
    de een heeft half rotterdam plat gene*kt. kreeg de eerste kind en wist niet wie de vader was
    ander heeft een drugsdealer als man

nu hoor je ze niet meer! van kijk eens hoe geweldig en goed ze zijn

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik denk dat dit in véél families voorkomt hoor. Hier is het ook van dat...mijn nicht heeft als eerste en enige tot nu toe unief gedaan en jah...dat is nu toch wel HET van HET. Volgens mijn grootmoeder is ze al binnen voor de rest van haar leven. Ik maak mij er persoonlijk niet zo druk om. Een studiekeuze of het slim zijn van een persoon zorgt er niet automatisch voor dat je een geslaagd leven zal krijgen. Ik bekijk het allemaal vanop een afstandje!

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Zo waren mijn opa en oma ook altijd ( ouders van mijn vader ) die vonden mijn nichtjes altijd veel leuker dan mijn zusje en ik, hun hadden namelijk havo vwo en ik vbo en mijn zusje mavo, dat was zooooo laag. Met kerst kregen mijn nichtjes ook altijd 10 euro en wij 5 euro, inclusief de mededeling dat we dan maar harder moeten studeren op school ;) En nu gaat het mij echt niet om het geld of kado maar meer om het principe en de mededeling die erbij word gegeven .. Toen ik dus op een leeftijd was dat ik dingen zelf mocht beslissen heb ik direct het contact verbroken, mensen die op iemand neer kijken omdat die gene een lager niveau heeft mogen voor mij door de grond zakken. Ik haat zulke mensen. Maar goed, ik ben wel daar aangekomen waar ik wilde aankomen, heb een huisje,boompje, beestje en ben ziels gelukkig, ben in de branche gekomen qua werk waar ik wilde dus lekker boeiend dat ik vbo had, ben wel aangekomen waar ik wilde.

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Precies mijn oma, ze heeft t altijd over haar 2.‘goede‘ zoons, hebben allebei een super baan en gaan wel 6 x per jaar op vakantie over de hele wereld maar komen maar 1x per jaar naar mn oma. en mn vader die maar een fabriekschef is daar hoor je haar nooit over terwijl hij wel alles voor dr doet...

Deel Deze Pagina