Wie heeft de quinny buzz 2007?

Discussion in 'De lounge' started by chiesa, Apr 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik heb deze vraag al bij baby uitzet gevraagt maar volgens mij gaat t hier sneller.

Mijn vraag is dus: wie heeft deze ook? en hoe moet ie weer ingeklapt worden?
    Ik kan het echt niet terug vinden in de gebruiksaanwijzing, waarschijnlijk ben ik te ongeduldig en lees ik er overheen #-o Echt een handige meid he ;)

Wie kan me helpen?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik heb hem bijna..

de verkoopster deed het zo voor:
    ze ging bij het voorwiel staan en dan die 2 knoppen indrukken en klaar...

3. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    ff kijken hoor thuis :D

als je bij het voorwiel staat moet je links indrukken en rechts naar je toe drukken.
    succes :)

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Dames bedankt voor jullie antwoorden... :D

Als ik zo nog zin heb ga ik het effe uitproberen.

Ik laat t nog wel effe weten hihi.

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Nou, het is me niet gelukt hoor :(

Kan iemand nog meer details geven :oops:

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik heb t gevonden in de gebruiksaanzwijzing :D

Maarrrr, snap er nog steeds nix van hahaha.

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hihi, snap je probleem. ik heb net de 2006 maar die gaat het zelfde. je moet er wel voorgaan staan, en het gaat best moeilijk. je drukt de knoppen aan de zijkant in, en de ene kan je iets verschuiven. dan trek je hem naar je toe en dit gaat soms best zwaar. als je een buik hebt kan ik me voorstellen dat het nog lastiger gaat. maar oefening baart kunst

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Inderdaad je moet de knoppen inhouden die grote grijze aan de zijkant en eentje moet je iets naar voor schuiven met indrukken, ik heb dus ook de quinny buzz maar van die kinderwagenbak de bekleding pilt ontzettend ben er al 4 keer mee terug geweest bij de prenatal , wie van jullie heeft dit nog meer ?

9. Ja dat heb ik ook van de bekleding aan de voeteinde toch.

Ik hoef er niet meer mee terug, want nog even en ze zit in de buggy.

Maar het is wel even wennen/doorhebben hoe je hem inklapt. Oefenen baart kunst ;)

10. saar

saar Fanatiek lid

ja, ik heb hem ook, ik vind het ook best moeilijk.

laatst had ik hem op de achterbank van mijn auto gelegd, want mijn koffer zat vol rommel :oops:.
    En ik had het veiligheidstouwtje niet vast gedaan. Toen ik hem er wou uitnemen, ging hij open. Want dat gaat namelijk vanzelf.

Toen moest ik hem dus dicht doen op de achterbank (ik heb alleen vooraan deuren), want open ging hij niet door de deur.

Dat was pas moeilijk :).

Veel succes, ik zet altijd mijn voet tegen de twee zwenkwieltjes vooraan, want je moet er echt veel kracht opzetten. Je moet, als je de twee knoppen hebt ingeduwd (het ene moet je wat naar voor schuiven), de buggy naar je toe trekken en tegelijk naar beneden duwen.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik heb hem vanmiddag opgehaald en heb meteen geoefend met inklappen...

en heel trots 3 rondjes door de keuken gelopen

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ik heb hem ook en idd in het begin lastig met in- en uitklappen, maar als je het een aantal keren hebt gedaan gaat het echt snel en zit je nooit meer te klooien hoor!
    en ja idd.. wel letten op dat vastmaaktouwtje als je dat vergeet vast te doen...

wat ik wel vervelend vind is in de supermarkt dat dat voorwieltje zo wegglijd.. ook al kan je hem vastzetten, het is soms toch lastig lopen dan..
    maar verder een goede wagen hoor!

Share This Page