er komen elke keer dingen voorbij op facebook waar iemand uit mijn lijst op gereageerd heeft. nou zijn dat meestal gruwlijke dingen over dieren of kindermishandeling incl foto,s. ik wil dat helemaal niet weten en zien,mijn maag draait ervan om en ik word boos op de wereld. kan ik dat ergens veranderen? dat ik niet meer zie bij diegen waar ze op gereageerd heeft of dingen deelt??
Als je op de melding gaat staan in meldingen, krijg je na 2 sec een kruisje rechts in die melding, daarmee kan je zaken uitzetten, incl verzoeken voor spelletjes die je niet wil spelen. k heb ook zo'n kennis en die blijft er mee doorgaan, "want je moet je bewust zijn van het dierenleed". Dat hoeft zij niet voor mij te bepalen, ik slaap liever in de nacht en lig niet wakker van alle misselijkmakende foto's Ik zie nu helemaal geen bericht meer van haar.
Oh ja, ik heb ook zo een paar mensen. Ontvang daar nu geen meldingen meer van, maar dan dus van geen enkele statusupdate. Dat is wel vervelend vind ik, maar ik hoef dat soort dingen inderdaad ook niet te zien. Dat er dierenleed is weten we allemaal, maar met plaatjes delen los je ook niets op.
Ik scrol daar gelijk van weg. Vind het soms ook irritant. dan heb ik liever die leuke kattenfilmpjes die ik ook steeds te zien krijgt van jonge katjes enzo
Naar zijn of haar fb pagina .. en dan volgen uitzetten dan ben je nog wel bevriend maar zie je niets meer op de begin pagina
Bij die foto staat een pijltje met de keuze ik wil dit niet zien, zo is die foto uit je berichten tijdlijn