Let niet op de gekke foto, moest even nieuwe shirtje showen aan mijn mama.. Bekijk bijlage 285075 Dit is in de hal (één muur), zelf behang (op een muur) en vloer ook in de woonkamer. De muur naast de PIP muur is antraciet grijs, alle andere muren wit. Meubels wit met een grijs houten blad.
Superleuk! Mijn voorkeur is dit behangetje inmiddels, man heeft nog zinnen gezet op die met die vogeltjes...
Leuk hoor! Mijn dochter krijgt pip behang op haar nieuwe slaapkamer, ben nu aamn het twijfelen om het ook in onze slaapkamer te doen bij de muir waar het bed staat en in de gang.
Hier alleen in de slaapkamer van mijn dochter. We hebben wel eijfinger (of zo) in de keuken. Onze slaapkamer moeten we weer doen.. Als ik de woonkamer doe dan krijg ik denk ik ruzie met mijn man Hier zie je maar een stukje, kan even geen andere vinden. Deze is gemaakt nadat ze zichzelf, de vloer en andere delen van d'r kamer had ingesmeerd met sudocreme en papa de rommel weg aan het halen was.
Nee, althans, dat vond ik! Ik had nog nooit eerder met behang gewerkt. Wij hebben de kamer van onze dochter helemaal een pipkamer gemaakt. Twee muren pip, 2 muren roze en pipperige meubels en pipperige versieringen enzo Ik vond het pipbehang vele malen makkelijker om mee te werken dan het gewone behang. Het is namelijk ook heel stevig behang en je smeert de lijm op de muren en niet op het behang. Ik zou onze slaapkamer ook wel willen restylen, maarjah.... Er woont hier een iemand van het mannelijke geslacht
Wij ook 1 wand, waar de suitedeuren inzitten, ik heb de andere muur okergeel. Foto beetje donker, probeer straks even een betere te maken.
Het is niet moeilijk maar mijn man wilde wat lijm weg halen en veegde zo de print er af. Dus dat was een verloren baan... en ik zei nog zo; LET OP! NIET VEGEN!!! het enige wat ik toen hoorde was: dure kut meuk.