Ideen gezocht surprise party!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSon, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn manneke wordt 40 eind januari en ik zit te denken om een surprise party voor hem te organiseren. Aantal mensen weet ik nog niet, maar liefst zoveel mogelijk. Maar ik wil er uiteraard geen 10.000,- aan uitgeven ;)
    Dus heeft er nog iemand een leuke, niet al te dure, tip?

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    wil je het thuis doen of op een andere locatie? kennis van ons kreeg een suprise party van zijn zusjes in Dutch Water Dreams te zoetermeer. Catering hadden ze zelf verzorgd en ze hadden een stripper gehuurd. Was goed bevallen door mijn kennis haha

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben van de plaatselijke IJsclub het clubhuis gehuurd voor 65 euro, we moesten wel zelf het eten en drinken verzorgen maar op die manier hebben we wel kosten gedrukt, de huur van clubhuizen is vaak minder duur namelijk dan zalen die er speciaal voor zijn en het staat nergens aangegeven dat het clubhuis ook verhuurd wordt, vaak is het daarom nog beschikbaar als je laat boekt, gewoon even bellen om te vragen of ze ook verhuren, meestal doen ze dat wel :)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een leuk idee!

Is er niet iemand die een grote "schuur" heeft of een zaaltje bij een kerk of sportvereniging..

Met de familie kun je dan evt hapjes e.d. gaan maken of zelf een warm en koud buffet! Stripper! Leuk! :)

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi hoi,

Hier een grote tent opgezet met van die verwarmingselementen en een leuke plaatselijke band laten komen.

Verder de catering zelf, hamburgers,broodjes,salade, kipkluifjes, balletjes gehakt etc

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij geven zaterdag een surprise party. We hebben een locatie gezocht waar we met redelijk veel mensen konden feesten én waar we ons eigen eten mee mogen nemen.

7. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Manlief is op tijd naar bed vanavond, dus ik kan weer reageren ;)
    Ik ben inmiddels weer wat verder met bedenken wat ik wil doen. Ik denk dat ik het 't liefst ergens anders doe, in een leuke kroeg ofzo. Dus daar ga ik maar eens op zoeken. Kosten zullen wel tegenvallen, maar ja, andere mogelijkheden (zoals clubhuis enzo wat genoemd werd) heb ik niet. Wie weet stuit ik op wat.
    Als iemand nog een leuke, niet al te dure lokatie weet ergens rondom Rotterdam....?

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    mijn moeder doet het verhuur van het clubhuis van de vereniging...
    maar daar moet je volgens mij wel de frisdrank/bier afnemen en hapjes kun je zelf verzorgen....maar dat zijn geen cafe prijzen...
    maar dit is in rotterdam en niet rondom ;) weet niet waar je dan precies bedoelt maar dit is in ijselmonde...
    verder ken ik daar in de buurt nog wel zaaltjes...
    maar ja ben dus alleen bekend in Rotterdam...

9. In Zoetermeer zijn meerdere locatie voor een feestje, clubhuizen.
    Misschien is dat daar ook wel?
    Of gewoon thuis en zorgen dat iemand dat allemaal voor je opzet en jullioe weggaan en weer thuiskomen of hij moet meegenomen worden?

Wij hebben het laatst simpel gedaan voor een vriendin bij een vriendin thuis allemaal wat te eten en drinken meegenomen zo had je nog een leuk buffetje ook.En zij ging met haar man en kind uit eten zogenaamd en dan daarheen rijden

Deel Deze Pagina