Als het een lange muur is, is het dan geen idee om een aantal vlakken er mee te doen. Bijv bij de eettafel.
Thanks voor de foto's en tips! Erg leuk allemaal.. En oud roze had ik zelf ook aan gedacht, vind ik ook ergggg mooi. Ook bijv in combinatie ket een leuk ( rustig ) pip behangetje. 1986Lynn ik ben erg benieuwd naar jou foto!!!
Ah leuk!! Ik heb er nog 1 in de kelder liggen... Ik zal eens kijken of dat past , keuken is best klein namelijk .
Bekijk bijlage 375447 Dit is een muur in de woonkamer. De overige muren zijn momenteel nog wit, wil ze in het voorjaar oudroze gaan verven.
Sorry.. nog niet thuis en via mobiel heb ik geen goede foto.. Ik heb pip behang op 2 muren in mijn huis.. En op 2 muren room seven behang, is ook erg mooi..
Ik heb de witte versie met vlinders en bloemen in de woonkamer, en de muur ernaast wit pipbehang met glanzende stippen. Ik zal morgen een foto neerzetten met de computer. Mijn dochter heeft ook pipbehang in haar kamer en op de slaapkamer hebben we behang van een ander merk. Voor de woonkamer zou ik nu eerder bloemetjesbehang van een ander merk kiezen. Dat vind ik nu iets mooier, maar dat hadden ze toen nog niet.
Dit is de pip muur in mijn woonkamer, De muur ernaast is donkergrijs, alle andere muren zijn wit.. Meubels zijn wit met grijs.. In mijn hal is ook een muur met dit pip behang.. In beide slaapkamers heb ik roze met wit parelmoer behang van room seven.. Die hebben ook mooi bloemen behang