Wat schattig al die meidenkamertjes *hoopt stiekem ooit ook een meisje te krijgen om ook helemaal los te gaan!*
Snoopy haha ja heb het hele huis al ingericht joh! Ik vimd zo n boom heel leuk,in combi met die vogelhuisjes. Heb je die geschilderd ofzo.
Hier nog een hoor, heb er tenslotte 2 jaar de tijd voor gehad Deze boom is van mdf en komt bij de karwei vandaan, ze hebben ze nu nog alleen dan wat groter en ook met beestjes die je erbij kunt doen erg leuk!!
Die is echt gaaf, heb je de kapjes zelf gemaakt of gekocht? Super leuk, ben benieuwd naar de kamertjes van je 2 meiden in jullie nieuwe huis
Desiree: Dankjewel! Nee heb ze niet zelf gemaakt. Je kon de lamp incl kapjes toen kopen bij de V&D. Je ziet overal van die leuke kapjes dus je hebt keuze zat om eens te wisselen!
Ik heb ze gekocht bij iemand die ze maakt en verkoopt op marktplaats. Gewoon eens zoeken op pip vogelhuisjes en je vind genoeg!
Wat een geweldig leuke kamertjes allemaal! Helemaal mijn stijl! Het bestaan van het merk pip geeft eigenlijk al een reden om een meisje te krijgen .
Thanks! Die lamp is gewoon een standaard kroonluchter van de gamma of praxis, de kapjes heb ik bij Leenbakker gehaald. Maar er zijn nog veel meer plekken waar je kapjes kunt kopen!
Tullip, op de een of andere manier lukt het niet om de foto naar mijn laptop te sturen zodat ik hem op het forum kan uploaden...sorry! Ik (nouja Tess) heb in ieder geval de muren in 2 verschillende kleuren roze ( 3 muren in wat zachter roze en 1 in fel fuchia) en op de lange muur zitten 2 MDF platen met daarop pip behang. Gezien haar kleine kamer vond ik een hele wand met pip te veel. Pip komt wel weer terug in haar sprei en een kussentje op de stoel.