Slaapzak met mouwen maat 68

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Laartje, Feb 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laartje

Laartje Actief lid

Feb 16, 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben opzoek naar een betaalbare slaapzak in maat 62/68 met mouwen en het liefst niet gevoerd.
    De meeste slaapzakken hebben zulke lange mouwen en zijn dan bv van 68 tot 80 cm.
    Te groot over het algemeen voor mijn zoon. Iemand een idee waar je slaapzakken kleine maatjes kan kopen of heeft iemand er nog een liggen die ik over kan nemen?

2. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Wij krullen de mouwen van de Hema slaapzak om. Gaat goed, ze groeien er van zelf in hoef je ook minder vaak een nieuwe te kopen

3. Laartje

Laartje Actief lid

Feb 16, 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een slaapzak van de Hema die is gevoerd, maar krijg die mouwtjes heel moeilijk omgeslagen.
    Het probleem is eigenlijk dat hij nu in een Puckababy inbakerslaapzak ligt. Maar we willen afbouwen en over naar een gewone slaapzak. Nu is het het fijnste als hij dan niet zo'n grote slaapzak heeft. De onderkant kan ik dan wel korter maken met een touwtje. Ik ga ook wel even googlen. opzoek naar een fijne slaapzak voor meneer.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Klopt in het begin gaan de mouwen een beetje strak maar naar mate je ze vaker wast en draagt gaat het beter.
    Mijn zoontje lag met maat 56 al in de 62-80 slaapzak.
    Nu hij maat 68 heeft past het beter. Maar scheelt wel kopen.

Hoop dat je iets kunt vinden.
    Zeeman en kruidvat heeft ook maar dan zonder mouwen en dun.

5. Laartje

Laartje Actief lid

Feb 16, 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke nou dan ga ik hem gewoon proberen te dragen en vaak wassen. Wel lekker zo gevoerd vooral nu de weermannetje hebben besloten dat het nog gaart sneeuwen!
    Bedankt voor je advies

6. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    De hals en mouwen zijn zo strak dat je zoontje er nooit in kan zakken.
    De mouwen kun je wel iets oprekken.
    Ze zijn idd erg lekker zacht en warm.

Succes

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

prenatal verkoopt maatjes..... slaapzakken van 60 cm, 70 cm 80 cm etc etc.....

Share This Page