Als je echt graag voor Pip wilt gaan zou ik eerder voor een andere naam kiezen zoals bijv voorgesteld en dan Pip zelf gebruiken als koosnaampje. Jip vind ik persoonlijk leuker, maar zowel Pip, Jip als Guus zouden gewoon niet onze namen zijn hihi.
Leuk om te lezen dat de meningen zo verdeeld zijn. OKe laten we t anders stellen, welke naam zouden jullie dan kiezen bij N.ina? Kort maar krachtig dus, liefst 3 of 4 letters Ik ben heel benieuwd!! Kom maar op
pip nog nooit van gehoord meer voor een paard of een konijn ofzo sorry vind het een hele rare naam. Guus vind ik leuk voor een meisje,
Ik heb even een poll toegevoegd. Jullie mogen ook zelf namen toevoegen hoor, vind jongensnamen erg lastig. Als t maar kort en krachtig is! Bedankt alvast!
Ik vind Pip wel leuk Volgens mij wordt het wel meer gebruikt als meisjesnaam? Ga nu even je poll invullen.
Er passen heel veel namen bij Nina, vind ik Pim Bas Cas Ties Mees Joep Joes Flip Gijs Ward Jort Kick Sam Sem Job Jaap Max Senn Rick Rein Luuk Rens Stan Stijn Tijn Tijs Tijm Moos Sepp Tuur Kaj Jens Ids Fons Bart Siem Bram Koen Tijl Lenn Finn Mats Thom Huub Mark Mart Twan
Ik vind Pip echt een meisjesnaam. Voor een klein babytje is het schattig, voor een volwassen man vind ik het vreselijk. Andere korte namen: Stef Jan Pim Sil Bas
Nou, ik vind Pip echt niet wat voor een jongen. Voor een meisje kan het overigens wel. Dan vind ik het nog wel grappig, in dezelfde categorie als Pien en Puck. Al zou ik er zelf nooit voor kiezen.
Nee ik vind het geen leuke naam, meer iets voor een hond. Moet trouwens ook gelijk aan Woezel en Pip denken of aan Pip ziet een beetje pips.. Uit jou rijtje vind ik Sem en Mick het leukst.
Uit je lijstje vind ik Mick het leukst. Pip vind ik superleuk voor een klein jongetje, maar inderdaad voor een volwassen vent wat minder. Maar niet superstom, het kan op zich wel.
Ik heb op Mick gestemd. Vind Pip echt vreselijk voor een jongen...straks wordt hij zo'n grote stoere kerel met een tattoo op een Harley Davidson, moet hij zeggen dat hij Pip heet. Ben bang dat ie uitgelachen word. Zo heet mn buurjongentje Puk, zit bij mn zoon in de klas (van 10) en is anderhalve kop groter dan de rest van de klas. Echt zielig..
Guus! Ik ken toevallig ook een broer en zus die Guus en Nina heten. Pip vind ik echt helemaal niks, zeker niet voor een volwassen man (of vrouw).
Guus vind ik leuk voor een jongen, maar Pip...nee sorry dat vind ik echt afschuwelijk voor een jongen.
Pip zou ook niet mijn keuze zijn.. Moet idd ook denken aan PiP studio en het knuffelhondje van mijn zoontje heet ook Pip. Denk dat je ook al gauw 'Pipje' of 'Pippie' krijgt. En idd, geen leuke naam voor een volwassen man. Guus vind ik erg leuk! Juist heel leuk bij Nina Hij staat niet op je lijstje maar ik vind Teun ook erg leuk bij Nina en Pim ook. Of: Ties Tijn Tije Joep Jur Senn Mats