Pip vind ik niets! Moet echt denken aan een dier! Iemand opperde pippa.. Maar dan moet ik denken aan zonnebloempitten (pippa's) Maar als het jullie naam is, zeker niet tegen laten houden door wat wij er van vinden!!!
Zal dat artikel eens opzoeken Ik vind Liz en Liv ook heel leuk.. helaas lijkt dat te veel om mijn moeders naam waar ik niet close mee ben
Ik vind pip super leuk! Had toen ik nog op kdv werkte een pip in mijn groep was een super leuk, lief en stoer meisje. En vind het erg goed bij sam passen.
Ik vind Pip best leuk, stoer en niet te standaard. Misschien iets in de richting van: Lexi, Tara, Noé, Senne, Maud, Juno, Lusa, Flo(re), Juul?
Ik ken Pip ook als jongensnaam en vond deze zo leuk, vandaar dat mijn zoon deze naam als derde heeft. Nog steeds verliefd op, maar vind het voor een meisje ook erg leuk, ik zou zeker voor deze naam kiezen!
Pip, super leuk! Maar dat komt misschien ook omdat ik eerder altijd heb opgepast op een lief, schattig en stoer meisje wat Pip heet. Daarnaast vind ik Sam en Pip ook erg leuk samen. Ons meisje heet Liz, ook erg leuk samen! Maar zie dat dit niet gaat.
Leuk, voor een klein kindje. Maar houd er ook rekening mee dat het later ook een volwassen vrouw wordt....
Leuk! Ik zou het zelf niet snel kiezen maar ik hou wel van aparte namen! En over dat het niks is als ze volwassen is, dat vind ik altijd zo'n onzin sorry hoor... Over 20-30 jaar heb je zoveel aparte namen die dan heel normaal zijn en mensen wennen er wel aan hoor! Ik ken een meisje die heet Storm, in t begin vond iedereen t zo raar, nu weten ze niet beter. Ik zeg gewoon doen!
Wat dacht je van Philou? Als je Lou leuk vindt? Zelf bemoei ik me eigenlijk nooit met namen, het is zo ontzettend persoonlijk...Maar voor de naam Pip maak ik een keer een uitzondering. Ik snap deze naam echt niet. Ook Pippa snap ik niet helemaal. Maar Pip klinkt als een cartoon, of Woezel en Pip inderdaad. Of Pipo de clown. Nee dit is 1 van de weinige namen die ik niet begrijp. Echt een koosnaampje en het likt niet echt een volwaardige naam voor een volwassen vrouw later inderdaad.