Behandeling nadat clomid niet werkt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door NicolvdB, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik wil graag in contact komen met meiden die ook hormonen zijn gaan spuiten nadat clomid niet werkte. Ik moet morgen nog terug voor een echo maar waarschijnlijk is de clomid 150 ook niet aangeslagen en dan zal ik moeten gaan spuiten. Ik zou graag ervaringen willen delen met andere meiden die hiermee bezig zijn. Ik vind het namelijk erg spannend allemaal.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier overgestapt op Gonal F na resistentie voor Clomid.

1e ronde raak, wat uiteindelijk een MA is geworden. Daarna ronde 4 weer raak en nu zwanger van een tweeling.

Ik vond het spuiten echt super fijn na de clomid.
    Ik had superveel bijwerkingen van clomid en van Gonalf bijna niks.

Blijf hoop houden. Uiteindelijk is 't echt allemaal waard!

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook clomid resistent.
    Begonnen met Menopur injecties.
    Helaas is dat elke ronde tot nu toe overstimulatie maar de vorige ronde waren het 3 grote eitjes en deze ronde 2 grote eitjes en heel veel op komst.
    Wel een poging mogen wagen maar mag niet nog een keer.
    Juiste dosis hier dus nog niet gevonden en word nu achtervolgt door cystes na elke overstimulatie..

Maar ooit zal de juisre dosis gevonden worden en zal het raak zijn! Er zijn zoveel succesverhalen!

4. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hier na een aantal cycli Clomid resistent geworden (maar eigenlijk nooit een deftige kans gehad met Clomid ook al niet omdat mijn bms er altijd te dun van werd). Dan een cyclus Menopur maar dat sloeg ook niet aan. Daarna een ovariële drilling gehad en in de 2e met Menopur gestimuleerde cyclus zwanger geraakt.
    Ik vond spuiten fijner dan Clomid nemen....

5. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Hi,

Wij zijn in totaal 7 maand bezig geweest waarvan 6 maand Clomid,
    Clomid sloeg maand 1 aan , helaas niet gelukt , de maanden ernaar moest het steeds worden afgebroken omdat het niet aansloeg.
    Toen 1e ronde puregon en pregnyl en raak!
    Ik vond spuiten veel fijner voor m'n eigen gevoel, niet zo down etc.
    Prikken valt heel erg mee, gewoon even wennen en de pregnyl doet iets meer zeer maar die hoef je maar 1x per ronde.

Succes!

6. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties. Voorlopig hoef ik niet te spuiten. Had afgelopen vrijdag een eitje van 18 mm. Dus nu afwachten.

Deel Deze Pagina