potje is gekocht... ben benieuwd of ze uit zichzelf erop wil *grin* vind het nog wat te vroeg om dr echt te leren dat ze op het potje MOET zegmaar
Hier ook iemand bezig met op het potje te gaan , ze heeft me vanmorgen al twee maal alles ondergeplast :x hahaha ..
hier ook een ongelukje vanochtend maar dat was meer omdat ik dr gewoon nog neit had aangekleed na het douchen gaat ze met dr benen wijd staan plassen... en vervolgens lekker er mee in de rondte spetteren! jum!
vanochtend kwart over 6.. (we waren al sinds half 5 wakker *gaap*) anne: poep! mama: wil je een schone luier? anne: ja dus ik vertel dat natuurlijk stoer tegen opa vanochtend.. (kwart over 7) en die zegt: goh tijd voor zindelijkheidstraining dus! toch typisch.. want ik dacht echt dat dat pas veel later was.. en de meeste websites adviseren ook pas vanaf 2 jaar...
tsja als je een meisje heb wat niet van vieze luiers houd en dus zelf aangeeft dat ze poepen moet of gepoept heeft is het tijd... ze geeft t tenslotte zelf aan. wel lekker, zo vroeg, des te eerder ben je van de pampers verlost :d
Vandaag was het net anders Anne: poep Mama: heb je gepoept? Anne: ja Mama: wil je een schone luier? Anne: nee... Toch maar wel even gedaan