Grote maten beurs

Discussion in 'De lounge' started by pcootje, Aug 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tijdens mijn zoektocht naar positiemode voor grotere maten kwam ik deze beurs tegen.
    Ik wou het graag met jullie delen, omdat ik wel vaker in topics lees dat vrouwen moeite hebben met het vinden van grote maten kleding, lingerie, laarzen en positiemode.

Grote Maten beurs | Evenementenhal Hardenberg

Ik ga er zeker naar toe..... veel shop plezier :D

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb hem opgeslagen, bedankt, hardenberg is dchtbij, klein uurtje rijden, ideaal

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

ff opslaan, dankje wel =D ik ben ook een van de grote maten dames haha en kleding vinden is idd lastig >.<

4. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Denemarkw, was je laatst nog bij willemien wezen kijken?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Een goeie tip, thanx!

Ik heb zelf ook een maatje (of om precies te zijn: meerdere maatjes) meer...

Waar ligt Hardenberg eigenlijk? Dan kan ik erover nadenken of ik er heen ga.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hmmm... ik zie het al: bij Zwolle/ Hoogeveen/ Meppel in de buurt.

7. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Yep, kweet niet waar je vandaan moet komen, anders maak je er een dagje uit van ;)
    Beter ver rijden en slagen dan in de ene na de andere winkel het woord NEE te horen krijgen :)

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het is eigenlijk maar een uurtje rijden vanaf hier....
    Ik denk erover na en misschien vraag ik mijn moeder, want die heeft ook meerdere maatjes meer.

9. schaapie123

toen ik er was was ze dicht , ben daarna niet weer in rolde geweest, zal deze week eens kijken is tenslotte maar 5 min rijden

10. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik sta misschien als standhouder op de beurs met grote maten lingerie

11. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Demarkw: ze heeft nu opruiming 2=1 ..... uit ervaring weet ik dat daar een 3=1 op gaat volgen :D maar dat geld voor de winkel, niet voor het outlet gedeelte ernaast.

Noukie: Leuk, wie weet zien we je daar nog.... ik wordt nu al gek van mn beha's, de beugels zitten niet fijn :x

12. schaapie123

o dan moet ik deze week echt heen, misschien straks als de uk optijd wakker is (ze lag er pas om 2 uur in) en anders morgen ochtend even

Share This Page