In het kader van een typisch gevalletje "foutje bedankt...": Ik heb via vakantieveilingen de volgende vakantie "gewonnen": Wat wordt er geveild? Week op Recreatiepark Zilverstrand Moll (België) 6- tot 8-persoons Luxe Zilverstrand Comforthome Data Aankomst: vrijdag 26 augustus 2011 vanaf 15:00 uur (uiterlijk 20:00 uur) Vertrek: vrijdag 2 september 2011 voor 10:00 uur Exclusief Verplicht 1,05 p.p.p.n. lokale heffingen 8,50 p.p. lakenpakket 2,35 milieuheffing per nacht 39,- servicekosten (eindschoonmaak) Faciliteiten Zwemparadijs Strandbad (geen zwemwater) Indoor speelparadijs (tegen betaling) Animatie in de schoolvakanties Restaurant en andere horecagelegenheden * Mogelijkheid om kinderpakket bij te boeken (bedje,box,kinderstoel + badje) Nu blijk ik die week dus te moeten werken dus kan ik geen gebruik maken van de vakantie. Ik gun dus iemand anders natuurlijk die vakantie . Dus wil je de vakantie van me overnemen voor 30,- (excl. de bijkomende kosten) reageer dan of stuur me een pb-tje. Ik hoop dat een ander dan een leuke week heeft voor dit kleine bedrag