Pippa ?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Pippa123, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaly

Emmaly Actief lid

20 aug 2016
    453
    144
    43
    Ik vind het heel leuk! Zou dan wel als hele naam Philippa doen, wat ik ook echt een prachtige naam vind. Ook bij grote zus klinkt het heel leuk!

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Is dus ook mijn guilty pleasure naam. Maar vind het voor een volwassene toch niet zo’n ducces geloof ik. Maar stond hier elke keer weer op het lijstje.

4. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Ook voor een volwassene vind ik het super hip.

Hoe volwassen zijn de reguliere namen dan nu dan. Liv, Liz, Tess, Evi, Elin etc etc??

Ik vind het niet volwassen een kul argument. Noem haar dan Annie of Ria, dan weet je zeker dat het een volwassen naam is :roflmao:

Ohm, NavyCrimson91, Melief en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik vind het een enorm schattige naam. Dat is meteen de reden dat ik hem niet zou geven. :)

mamabri vindt dit leuk.
  6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Leuk! Inderdaad een guilty pleasure naam, maar geen concrete reden om hem niet te geven. Als volwassene denk ik aan de zus van Kate, maar dat vind ik alleen maar positief.

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Super leuk, hier fan van Pip..
    Maar we hebben al een Pepijn, dus Pep en Pip is geen optie ☺️

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Leuk. Ik ken zowel kinderen als volwassen pippa's, dus ik vind het prima kunnen. Stond hier ook op het lijstje.

9. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Nee ik denk direct aan de zus van kate. Dus dat zou hetzelfde zijn als je kind Beyonce te noemen. Vind hem daarnaast ook erg kinderachtig

10. Kes

Kes Actief lid

1 jun 2017
    275
    138
    43
    Vrouw
    Grappig dat zoveel mensen het een mooie naam vinden, bij mij valt ie echt in de categorie afschuwelijk. Maar ik vind dan Maan weer een mooie naam dus het zegt vast iets over mijn smaak:)
    Maar Pippa vind ik echt leuk voor een hond of paard maar niet voor een kind en al helemaal niet voor een volwassene.

Youtan vindt dit leuk.
  11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
  12. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Haha, kwestie van smaak dus want ik vind Maan echt helemaal niets :p

13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik vind Pippa erg leuk. Ik ken ook een Pippa en dat is een lieverd. Ik snap niet helemaal waarom de naam niet zou kunnen omdat het aan de zus van Kate doet denken? Er zijn zo veel bekende mensen, dan zouden al die namen afvallen? Nee hoor, ik vind het een de super naam en past heel mooi bij haar zus! Over volwassenen naam valt vanalles te zeggen inderdaad, maar ook daarin vind ik dat Pippa prima kan!

14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Super leuk ! Maar als eerste naam durf ik het niet aan. Maar als dit een meid is krijgt het Pippa als tweede naam ! (Stond al vast. Niet nav dit topic )

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    De naam past wel goed bij de naam van je andere dochter maar ik vind 'm niet zo leuk. Zoon z'n zoefzoef paard heet Pippa dus ik moet nu ook altijd daaraan denken als ik de naam lees. :oops:

16. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Pippa wordt ook een keer 38... erg niet leuke naam.

17. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.701
    4.313
    113
    noord holland
    Heel leuk! Ik zou hem bij een volwassene ook prima vinden.
    Ik vind eigenlijk veel namen die verkleind zijn, schattig of whatever ook prima bij een volwassenen passen. Ik stoor me daar niet zo aan, vind het juist vaak wel iets unieks. Zeker als de persoon zelf ook gewoon blij is met zijn of haar naam en dat uitdraagt.

18. K00

K00 Niet meer actief

Dit! Leuk!

19. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Guilty Pleasure naam, ik houd ervan! Mijn dochter heeft een prachtige engelse achternaam. Pappa stond bij mij hoog, maar mijn vriend wilde dit absoluut niet. Je groeit naar je naam, dus dat mensen altijd maar roepen bij een kindje schattig maar bij een volwassen vrouw...
    Doen! Als het ECHT de naam is voor jullie ;)

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik ken een meisje die Pippa heet. Vind het dus ook een hele leuke naam. Past helemaal bij dat meisje.

Ik vind het altijd onzin dat mensen roepwn past niet bij een vokwassen vrouw.
    Als je kind in 2017 Pippa noemt is het over 40jaar gewoon haar naam en nornaal dat het haar naam is.
    Dit komt ook gewoon dat met je niemand kent die die naam heeft.

De zus van Kate heeft als bijnaam Pippa is toch ook gewoon normaal.

Deel Deze Pagina