Tattoo voor vlindertjes?

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Laurence85, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hallo iedereen,

Ik heb donderdag afspraak om een tattoo te laten plaatsen op mijn enkel ter nagedachtenis van mijn twee meisjes.
    Het is wel symbolisch: een maan (luna = maan) met engelvleugeltjes (lina = engel) en daar twee vlindertjes bij.

Dit is mijn manier om ze een plaatsje te geven. Ik heb namelijk nergens waar ik heen kan gaan. Wat heb ik toch zo'n spijt dat ik ze niet heb doen begraven, maar ja, mijn man wou dat niet.

Wat vinden jullie ervan?

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik vind het een heel mooie idee meid
    en je moet doen waar jij je goed bijvoelt
    ik heb ook een tattoo voor tygo*
    kijk maar in mijn album als je wilt

heel veel succes, en ze gaan zeker mooi worden ;)

3. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Heb ook een tattoo voor Lotte laten plaatsen.
    ( zie album)
    Mijn moeder en zusje hebben allebei een sterretje op hun voet laten plaatsen ter nagedachtenis aan Lotte. Heel speciaal.

Dus doen wat je gevoel je zegt.

4. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik vind het een heel goed idee meid!
    Veel sterkte met je verlies! x

5. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Je moet doen wat je hart je ingeeft.
    Ik heb,ondanks dat mijn zoon wel begraven is, 5 weken geleden het voetje van mijn zoon laten zetten op mijn arm.
    Zo heb ik het gevoel hem toch altijd bij me te hebben.

Heel veel sterkte!

Liefs,Monique

6. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    @ Moniq: dat is ook heel mooi wat jij gedaan hebt.

En meiden: de tattoo staat er. Ik zal er een foto'tje van in mijn album zetten.

7. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Je tatoo is erg mooi!
    Zo zulllen ze altijd bij je zijn...

Liefs,Monique

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mooie tattoo hoor :D

9. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Bedankt. Ik ben er heel fier op. Ik heb voor het eerst deze nacht goed geslapen. Zou de tattoo er iets mee te maken hebben. In ieder geval, telkens ik mij nu down voel, kijk ik er even naar en dan gaat het terug beter.

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heel mooi gedaan meid, met recht dat je er blij mee bent. Goh, hier begint het ook te kriebelen hoor. Eerst maar even de bevalling afwachten en een mooi ontwerp uitzoeken. Oh en een mooie plek om de tattoo te plaatsen natuurlijk!

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik vind jullie tatoages prachtig ik krijg er ook 1 bij voor Angélo (natuurlijk niet te vergelijken)

maar wisten jullie (en ik weet dat het niet iets is om bij stil te willen staan) dat je ook een tatoage kan laten maken van het as zodoende heb je het as écht 24 uur per dag bij je en niemand die het kan afpakken en je kan het ook niet kwijtraken

mijn tatoage word eind van deze maand gezet door mijn broer (wat een voorrecht he) het word een eenhoorn die op de wolken staat met om de eenhoorn een regenboog als hij klaar is maak ik er een foto van

groetjes nathalie ;)

12. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Prachtige tatoe meid! x

13. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Bedankt iedereen.

Ik heb dat ook al gehoord van een tattoo met as. Maar ik heb geen flauw idee waar je dat al kan laten doen.
    Bij ons komt dit niet aan de orde, want hun as is verstrooid geweest. Ik was zelf niet aanwezig op de crematie. Ik heb het er veel te moeilijk mee. Maar ik heb wel in het ziekenhuis afscheid van mijn meisjes kunnen nemen.

14. Wat een ontzettend mooie tattoos! Ook ik heb een tattoo laten zaten voor ons dochtertje Luna*! (mooi naam he!) En ik moet zeggen ik ben er ook helemaal blij mee! Ik zit er over te denken om er nog iets met kleur bij te doen of ze in te kleuren of zoiets dergelijk, maar dat heeft geen haast. Je kan mijn tattoo (en die van mijn vriend zien op www.onzeluna.vlindersite.nl).

Trouwens ons dochtertje heet Luna*, en als tweede naam hadden wij ook Lina! Vind het echt hele mooie namen!

Liefs Marjolein

15. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Ze zijn beide prachtig.
    En het zijn prachtige namen die je aan je meisje gaf.
    Wie weet spelen ze nu alle drie samen daarboven samen met alle andere vlindertjes van dit forum.

Share This Page