hey meiden ja ja gelukkig mogen wij weer gaan aftellen en dit keer voor debby, meid ik ben je niet vergeten nog 7 weken en 1 dag en natuurlijk hopen we ietsje minder komop meiden laten we er net zo een leuk topic van maken als van daisy voor die laatste loodjes wat steun voor debby groetjes nathalie
wat vind ik dit onwijs lief van je ga er gewoon van blozen ja ik hoop ook dat het ietsje minder word(helaas is mijn eigen gyn nog twee weken op vakantie maar heb nog 2 afspraken bij zijn collega staan en dan nog twee bij mijn eigen gyn ) en de laatste staat op 29 augustus en dan hoop ik dus wel een datum te weten hou jullie wel op de hoogte wel onwijs lief ben je liefs debby
JOOO Debby,ik tel tuurlijk met je mee! Spannend meid!Het begint nu echt al op te schieten hoor! En ikke ben je ook niet vergeten hoor meissie,daarom kwam ik ff hier kijken of ik iets kon lezen over je Dikke kus! Enne Nat,wat ben je toch een toppertje!
lieve daisy ik weet heus wel dat je me niet vergeten bent hoor maar je hebt het al druk zat denk met meisjes wat een schatjes zijn het zeg en wat lijken ze veel op hun grote zus zeg geniet van deze fijne tijd en mijn tijd schiet gelukkig ook al op(kan mij niet snel genoeg gaan ) en nogmaals lief dat jullie aan me denken (moet er zelfs gewoon van huilen die fijne hormonen ook) en geef je meiden een dikke knuffel veel liefs debby
Woohooo Debby, het is al bijna zover! 7 weken en 1 dag nog maar (gaan we even vanuit nu, maar zal vast iets korter zijn!). Ik hoop dat de tijd vliegt en je straks je kleine meid veilig en wel in je armen mag houden!
JOEPIEEEEEEE we gaan weer aftellen! Debby het einde is in zicht meid. Nog even samen met ons aftellen en dan mag je eindelijk je meisie in je armen houden. Dikke knuffel van Miranda.
vlinder en miranda dank je wel lieverds ga zeker met jullie aftellen (klinkt ver maar toch ook weer niet zeg ) ben nu toch wel heel nieuwschierig en ben blij als ik ze in me armen kan sluiten (pff wat zal er dan een last van mijn schouders vallen zeg )word er met de dag niet gezelliger van zeg(weet het ook nog van mezelf ) nou vrijdag weer ctg en bezoek aan de gyn dus jullie horen het wel en nogmaals helemaal geweldig de lieve berichten die jullie plaatsen(doet een mens goed ) veel liefs debby miranda geeft de kleine van jouw ook maar een hele dikke knuffel wat een plaatje zeg
Nog maar 7 weken! Ja nog 'maar'... Oh je weet van jezelf dat je niet zo gezellig bent nu, dat belooft wat! Maar ik ben ook niet gezellig hoor. Ja hier doe ik gezellig maar thuis ook niet hoor. Gemeen he?! Maar joh, ik heb last van nesteldrang (altijd een goed excuus) en die troep hier is om gek van te worden aaargh!
ja daisy weer een dagje heb eerst een ctg gehad en daarna naar de gyn alles ziet er heel goed uit maar hij merkte dat het voor mij toch wel steeds spannender wordt en natuurlijk zat ik weer te janken daar nu mag ik morgen weer voor een ctg en dan maandag en woensdag en vrijdag weer en vrijdag gelijk daarna weer naar hem en hij hoopt me zo wat geruster te stellen(wat een lieverd he) hij zei van ik wil je ook wel opnemen hoor als je liever wil dat we je de hele tijd in de gaten houden maar vind om de dag al een hele geruststelling dus hebben we het zo afgesproken wou dat ik een knop in mijn hoofd had die ik op positief kon zetten maar de kleine meid doet het dus goed veel liefs debby
Wat een lieve arts zeg! Aan aandacht en hulp geen gebrek zeg. Super! Ik ken eigenlijk het verhaal van Kylian* niet, is er herhalingskans?
hoi vlinder bij Kylian* kwam het door acute placentaloslating (alles hebben ze onderzocht maar niets gevonden dus domme pech) en als je dit al hebt meegemaakt is de kans groter dat je het weer gebeurt dan dat je dit nog nooit hebt gehad dus vandaar houden ze me goed in de gaten en ben ik nog steeds heel bang want bij Kylian* ging ook allles goed tot ik ineens s nachts ween kreeg en toen was het al gebeurt dus onbevangen zwanger ben ik helaas niet maar wat je zegt het zijn hele lieve schatten daar in het ziekenhuis veel liefs debby
Nee, vreselijk is dat die onzekerheid. Je zla pas gerust zijn wanneer je kleine meid veilig en wel op je buik ligt! En dan beginnen alle zorgen opnieuw he, wij moeders hebben ook nooit eens rust Ik hoop dat de tijd gaat vliegen hoor. Wanneer gaan ze je inleiden? Want ik neem aan dat ze je niet onnodig lang door laten lopen?
nee onzkerheid is niks zeg en daarna wat je zegt krijg je dat weer moeder zijn is een beroep op zich vanaf volgende week gaan ze kijken hoe of wat dus dan hoop ik meer te weten en zal het hier melden liefs debby
Ok ben benieuwd! 37 weken is mooi denk ik zo, langer hoeft niet meer en dat zal je hopelijk gerust stellen.
hey meid nog 6 weken en 2 dageeeeeeeeeeeen hahaha sorry ben een tijdje niet geweest even moeilijk gehad maar ik ben er weer dus komop meiden blijven tellen he groetjes nathalie
nog 6 weken en 1 dag!!!!!!! Oei oei het wordt steeds spannender hiero! En geloof me Deb het gaat best hard hoor(tuurlijk achteraf gelul ) Hoe voel je je? Dikke kus!
dank je lieverds hier gaat het wel ,mag nu om de dag voor een ctg en zien er elke keer fantastisch uit dus dat stelt me wel weer gerust het wordt lichamelijk nu ook wat zwaarder maar dat vind ik niet erg Damion heeft ook nog drie weken vakantie dus dat is af en toe wel zwaar want die wil nog allerlei dingen samen doen(mmar ja zijn oeder voelt zich af en toe net een oma dus gaat niet meer zo makkelijk en heb af en toe een kort lontje en vind dit ook weer sneu) maar ja nog 6 weken(ja en achteraf zal het best hard gaan maar kan me nu niet snel genoeg gaan ) voel de kleine af en toe ook minder maar ja hoort erbij zei de gyn dus geloof dat maar morgen weer voor ctg en dan horen jullie weer van me heb vrijdag weer controle bij de gyn(invalster maar mijn eigen gyn is er volgende week gelukkig weer ) dag lieverds veel liefs debby en een dikke knuffel voor jullie ukkies