Hoe vieren jullie de verjaardag van jullie kleintje?

Discussie in 'De lounge' gestart door sofaan, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    Ik ben benieuwd of er nog meer mama en papas zijn die tradities hebben met de verjaardag van hun kleintje.

Mijn schatje wordt in mei 1 jaar en zoals bij mijn andere twee huren we weer een zaaltje de thema is SWEET PINK dus de bekleeding is allemaal roze we hebben ook een springkussen in de vorm van een taart met 1 kaarsje er op heel leuk allemaal, maar dit is maar 1 keer hoor alle andere verjaardagen zijn gewoon normaal thuis wij vinden als je 1 wordt moet dat gevierd worden.
    groetje sofaan

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij vieren het niet groot.
    Hoe jij het gaat doen dan he. Maar wat ik wel wil is een taart voor haar eigen mag ze mee doen wat ze wilt....

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Ik denk dat wij alleen een taartje doen en de opa en oma uitnodigen.

Persoonlijk vind ik feestjes nog niet echt nodig, omdat hij er zelf tenslotte dan nog niks aan heeft, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten he.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

1 jaar is zooooo leuk he is eigenlijk ook gelijk een beetje de afsluiting van de babytijd (dat is wat minder) maar hier hebben wij de hele familie altijd van beide kanten en de kinderen hebben inderdaad hun eigen taart waar ze lekker mee mogen knoeien en het liefst natuurlijk met de handen eten en het gezicht helemaal onder de slagroom en dan fotooooo

verder eigenlijk niet iets groots

groetjes nathalie ;)

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa is op tweede paasdag jarig dus dan vieren we het lekker overdag op haar eigen verjaardag en niet in het weekend op een andere dag. wij doen een taartje kopen en wat familieleden enz. ook vooral niet te groot.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij heebben haar verjaardag gevierd zoals alle andere verjaardagen... hebben alleen een taartje voor haar gekocht die was helemaal voor haar alleen en hebben eht de hele dag gevierd.. onze verjaaradgen vierden we vaak maar een halve dag :) en het was groot succes was erg gezellig:)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Is het niet leuke om zo'n groot feest met gehuurd zaaltje op latere leeftijd te doen?
    Als ze 1 zijn krijgen ze dit namelijk niet echt mee, en kunnen ze het later waarschijnlijk niet herinneren.

Een kennis van mij had ook een thema feestje in een zaaltje. En haar zoontje werd eerst erg onrustig doordat er veel mensen waren, en later viel hij in slaap. Hij heeft hier dus echt helemaal niks aan gehad!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha alysia had er ook last van toen eht druk werd vond ze er geen reet aan :) en de hele middag geslapen ;) .. dus ik zal het inderdaad ook op latere leeftijd aan raden :) maar sorry dat was je vraag niet :)

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier word het 3 dagen gevierd.

1 dag kinderfeest,1 dag marokkaanse familie en 1 dag vrienden en mijn familie

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Norman is op een maandag jarig dus we vieren het de dag ervoor. Ik heb uitnodigingkaartjes waarop staat van 12 tot 6. Is lang genoeg zo, het word wel iets specialer dan gewone verjaardag, met tap bier etc en op de dag zelf gaan we naar de dierentuin.

11. Niet meer actief

ja we gaan het wel vieren maar we kennen te weinig mensen voor een zaaltje dus we doen het thuis met vrienden en familie en lekker eten en taart en cadeaus natuurlijk op de dag zelf en het weekend erna gaan we naar mijn ouders om het nogmaals te vieren.

de ouders en meeste broers en zussen van mijn man wonen in turkije dus dat gaat niet lukken

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn krijgt lekker taart en verder niets bijz. Natuurlijk komen er een aantal mensen, maar vooral familie. Moet zelf werken op zijn eerste verjaardag en kan dat niet veranderen. Hij is dan dus bij zijn oma en dat vind ik echt vreselijk!

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Eerste verjaardag van mijn dochter vond ik ook heel bijzonder. Voor mij ook een soort van afsluiting van de baby-tijd.
    Wij hebben uitnodigingen gestuurd en een taart besteld. Haar 2e verjaardag heeft ze iets bewuster meegemaakt. Toen maakte ze ook zelf vol enthousiasme haar kadootjes open!
    Mijn zoon wordt ook in mei 1, hij krijgt zeker dit jaar zijn eigen verjaardag. Twee dagen later is mijn dochter 3 en dan hebben we weer feest...
    Volgend jaar gewoon samen, scheelt weer een hoop rommel en geregel! Als ze dan weer wat ouder zijn krijgen ze beide hun eigen kinderfeestje, alleen familie komt dan in één keer.

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik heb er nog niet over nagedacht, aangezien we het maar binnen 6 maanden hoeven te vieren!

Het moet gevierd worden, natuurlijk, maar ik denk niet dat ik er een groot feest van wil maken, want hebben ze er zelf veel aan als ze zo klein zijn?

Het zal waarschijnlijk taart zijn met de naaste familie.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Echte tradities hier ook niet, vind wel persoonlijk dat een taartje voor te knoeien/eten voor de kleine zelf erbij hoort (voor de 1e verjaardag dan).

Hier word zijn verjaardag trouwens ook niet de hele dag gevierd, van 3 tot 6 kunnen ze op visite komen. Ga niet de hele dag in de weer, daar houd Joris ook echt niet van...

16. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Bij ons ook een zaaltje met 60 personen. Myrthe had er eigenlijk wel wat aan. Ze heeft zelf der pakjes opengemaakt en een hele namiddag gespeeld met al dat nieuws. We hebben toen ook met een achtergrond gewerkt waarbij iedereen op de foto moest. bij kruidvat hebben we dit in een boek gegoten: Mijne eerste jaar tot nu en het boek werd afgelsoten emt de verjaardagsfoto's.

Ik zei altijd dat ik het alleen de eerste verjaardag deed. Maar ik denk dat ik er traditie van maak en onze verjaardag laat vallen. Met zoveel familie, je moet ze toch n keertje per jaar vragen...

Liefs
    Kitty

17. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    met mijn dochtertjes eerste verjaardag was het zo lekker weer dat we lekker hebben gebarbequed. was heel gezellig met allemaal kindjes, vrienden en familie.

tweede verjaardag zijn we 2 dagen naar de efteling
    geweest met z'n drietjes was heel leuk en de prinsessen hebben voor haar gezongen.

haar derde verjaardag zijn we 4 dagen naar eurodisney geweest. dat was echt super!
    compleet met een verjaardagfeestje met alle disneyfiguren.
    toen we terugkwamen hebben we nog een feestje gegeven voor de familie

en haar vierde verjaardag hebben we een tuinfeest gegeven met familie en vrienden/ vriendjes en vriendinnetjes en daar was dan ook een clown bij.

en nu wordt ze in mei 5 en heb geen idee wat ik ga doen.

18. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    we versturen een uitnodiging naar fam en vrienden en wesley krijgt een eigen taart om mee te knoeien
    voor de rest niets speciaals en we houden gewoon zijn slaap schema aan wel of geen visite.
    heb er zin in!

Deel Deze Pagina