Racen op circuit Zolder?

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iemand van jullie daar ervaring mee? M'n vriend is over een maand jarig, en had het over racen op Zandvoort.. Maarja, dat kost 285 euro ;) Racen op het circuit in Zolder is wel betaalbaar (via vakantieveilingen), maar ik vind de site een beetje vaag.. Kan daar niet echt duidelijke info vinden..

Weten jullie of het daar leuk en de moeite waard is? Of weten jullie misschien waar je alléén voor het racen op Zandvoort kunt boeken (dat van 285 euro is inclusief weet ik veel wat allemaal, allemaal verschillende auto's e.d., en het hoeft echt niet zo uitgebreid te zijn!)?

2. Helemaal niemand..?

3. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Ik ken het niet

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik weet de mogelijkheden daar niet, maar het is een mooi cirquit, lijkt me gaaf om daar een keer te racen. Maar het is heeeeeeel anders gefaciliteerd als Zandvoort.

In Zantvoort heb je voor dat geld een compleet verzorgde dag. En ik denk dat dat in zolder wel ietsje anders ligt... Andere standaarden.

5. Het gaat hier inderdaad 'alleen maar' om 3 rondjes met een coureur meerijden, en daarna 3 rondjes zelf.. Maar goed, volgens mij is het hele punt dat je in een auto zit en 240km per uur kunt halen voor die mannen, en hoeft er geen lunch, 5 verschillende soorten auto's en een ikheb1keeropeencircuitgeredenenditpapiertjeisnietswaard-diploma bij inbegrepen te zitten voor de mannen :p

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Bedrijfsuitje organiseren? Een geslaagd bedrijfsfeest organiseer je met Traffic Control
    Misschien vind je dit wat, ik heb het jaren geleden met mijn man gedaan en was best eerdig. ok je krijgt niet de ultieme kick als op een cirquit, maar laten we wel wezen, die kans krijg je toch nauwelijks aangezien er altijd iemand naast je zit, of je mag indd maar een paar rondjes zelf en dit met een max. tempo.
    Ik vind het hoe dan ook niet in verhouding staan tot geld waarde, maar goed das persoonlijk.
    Succes !

7. Bedankt voor de suggestie, maar ik denk dat dat toch een stuk minder in de smaak valt.. En hij is zo bijzonder lief, dit is de eerste gelegenheid dat ik hem iets kan geven, en wil graag dat dat iets is wat hij echt helemaal geweldig vindt. Nu las ik op internet wel dat dat in Zolder 199 euro kost, maar via vakantieveilingen betaal je zo'n 50 euro.. Dat is best te doen denk ik zo..

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Als het inderdaad alleen daarom gaat, zeg ik doen, is best een uitdagend cirquit. Maar het rijden in die verschillende auto's is wel echt heel leuk, misschien voor een andere keer? En het gaat inderdaad niet om t diploma, maar het is gewoon een super leuk georganiseerde dag!! Véél geld, dat is helemaal waar, maar écht de moeite waard vond ik!

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
  10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
  11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Jah Piri Piri daarna mag je zo naast Vetel rijden :D :D

12. @Ludora; Ik zou het hem ook zo geven hoor, want het is natuurlijk wel súpertof, maar 285 euro heb ik niet zo even liggen helaas.. Misschien ooit!

@Piripiri; Haha, die banners :p Ik ga je link ff bekijken!

13. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Liever niet, ik heb niets met F1, ik zie liever de gt klasses...
    dtm of le mans series...maar om er nou zelf in te gaan rijden....

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik wil overal wel in rijden hoor :D
    Geen probleem!!

F1 is dit jaar toch wel veeeeel leuker als voorgaande jaren! Maar idd dtm en wtcc zijn ook erg leuk om naar te kijken. Niet alle rondjes 1 persoon op 1ste, of in ieder geval niet zonder gevecht!

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zolder is een erg leuk circuit. Ik heb er jaren gewerkt als baanmarshall. Vooral de chicanes zijn super om doorheen te knallen.:D
    En ik denk voor de kick van het racen dat het niet veel uitmaakt of je op Zandvoort rijdt of op Zolder.
    Zeker als je het nog nooit ervaren hebt.

En dan voor €50,- is een heel verschil t.o.v. €285,-.
    Ga je daarna toch lekker ergens samen lunchen.:)
    En foto's kun je zelf maken als aandenken.;)

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zolder is een leuk circuit hoor, vind het zelf persoonlijk mooier dan Zandvoort.
    Jammer alleen dat de banen in Nederland zo klein zijn haha

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb toevallig ook deze veiling al gewonnen. Mijn man krijgt hem voor vaderdag. Ik weet ook niet goed wat te verwachten maar racen is racen en dit circuit is echt prachtig!

En zoals jij zelf al zei beter te betalen dan zandvoort.

18. Kijk, zulke reacties, daar kan ik wat mee! Op het woord van een ex-medewerker kunnen we wel vertrouwen denk ik :p

Ga ik eens bieden! Ben benieuwd!

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Alvast heel veel plezier en ik denk dat hij het super vindt.:D

Share This Page