Recordbedrag Depp voor Pirates 4 van 40 miljoen euro LONDEN - Johnny Depp krijgt met 40 miljoen euro het hoogste voorschot uit de filmgeschiedenis voor zijn rol van zeerover Jack Sparrow in de vierde Pirates Of The Caribbean-film. Het record was voorheen in handen van acteur Tom Hanks, die een voorschot van ongeveer 21 miljoen euro in zijn zak mocht steken voor zijn rol in de film Angels And Demons, het vervolg op de hitfilm The Da Vinci Code. De vierde Pirates-film maakt Depp de bestbetaalde acteur in Hollywood. De acteur heeft in een jaar tijd ongeveer 91 miljoen euro op zijn rekening mogen bijschrijven. Depp speelde al drie keer de rol van de piratenkapitein. De eerste drie delen leverden productiebedrijf Disney ongeveer 1,9 miljard euro op. Orlando Bloom en Keira Knightley keren vermoedelijk niet terug in Pirates 4, stellen insiders.
dus toch een deel 4! Orlando Bloom en Keira Knightley keren vermoedelijk niet terug in Pirates 4, stellen insiders. baal altijd zo als er allemaal anderen mee gaan spelen... \/
Komt er een deel 4...Whaaaaaaaaaaaaa echt super zeg...alleen jammer dat orlando en Keira niet mee spelen zeg! Kom maar op met die film
Wauw maakte even een roalercoaster aan gevoelens mee in twee pagina's tekst! Mijn hart maakte een sprongetje bij het lezen van de tekst deel 4! (Hoop) Vervolgens lees ik dat er zelfs al een trailer is (blijdschap) Dan iemand die zegt het is een hoax (G@%#V) vervolgens de stukken uit de krant (opluchting) Pfffff ga ff roken om bij te komen! Man wat is Captain Jack toch een heerlijk mooie sexy vent!
, nee vind ik niet, Maar de man onder het pak is erg lekker, Dus toch een 4e deel. We zullen het zien of het echt zo is, 8)
Hahahahaha, zo zat ik dus ook elke keer... En Captain Jack Sparrow is ook sexy.... Maar Johnny nog sexier! =P~
ohhhh gisteren was er een potc op tv! heb ook wel zin in het 4de deel enne..doe mij die laatste foto maar de rest is te oud hahaha
Te oud? Het lijkt wel dat hoe ouder Johnny wordt, hoe sexier hij is Ik hou d'r wel van hahahahahahaha
Nou, ik zou wel een dagje met die Keira willen ruilen, de hele dag op de set op een Caribisch eilandje met Orlando Bloom én Captain Jack Sparrow! =P~