Irl schijnt depp heel klein te zijn, hou niet zo van kleine mannen en Orlando vind ik een mietje hoor, behalve in Lotr. Maar ja de films zijn wel keigoed
tja nee die orlando is not my cup of tea! Doe mij de eerste foto maar, pffff *zwijmel* (bah nooit gedacht dat ik zo'n 'tina'woord zou gebruiken, maar kan het niet netter omschrijven )
Als het echt zo is dat Orlando niet meer terugkomt omdat hij geen mosselman wil spelen op de Vliegende Hollander en ook Kyra niet meer verder wil (wie wil nou niet op een caribisch eilandje met Jack spelen), wie moeten dan Jimmy's nieuwe tegenspelers worden, vinden jullie? V: Als ik zelf niet wordt gevraagd : Kate Winslet of Catherene Zeta Jones M: Antonio Banderas. Wie zouden jullie casten?
minyaweth: hahahaaa heb je nu een avater van je ''hapje'' ghehe wie het anders zou moeten worden? gewoon orlando @#$#%$^%&*@ grrrrrrr
Catherine Zeta-Jones en Antonio Banderas? Dan word het de Legend of the Zorro Pirates! Maar wél 2 top spelers! (Kate Winslet trouwens ook, die zie ik nog wel in een piratenfilm! )
oke naar aan leiding van je hyves verklaar ik minyaweth nu als compleet verlaafde van johnny who? lalala
hahahahaha... sorry hé! Las net je krabbel en moest er wel hartelijk om lachen Voor de mensen die niet weten wat Tweeling bedoeld, dit staat dus op mijn Hyves: http://www.youtube.com/watch?v=bDfIYNlo ... .hyves.nl/ (oef, voel me écht 16 en verliefd op het meest onmogelijke )