Het hele weekend alleen thuis, en verheug me al de hele dag op vanavond... Lekker gedouched, in pyama op de bank met een lekkere Chick Flick Vanavond wordt het Cry Baby... Wat is jullie favotiete 'Chick Flick' ? Edit moderator: Verplaatst naar films, televisie en nieuws.
Mijne is: How to loose a guy in 10 days, en Sweet home alabama. En eigenlijk nog een hele rij anderen.
Hahaha, meerdere mogen natuurlijk ook Dirty Dancing is ook zo'n heeeeeeeerlijke Chick Flick. De DVD ligt alleen bij mijn zusje
trouwens nooit gehoord van het woord chick flick maar uit de reacties maakte ik ervan dat het over meidenfilms ging?
ok... meer! knocked up, 50 first dates, legally blonde, devil wears prada, dat is zeg maar de nieuwe lichting
Sex and the city the movie idd, en The Sweetest Thing (die heb ik ooit 5 x achter elkaar gekeken met een vriendin, en ik vind 'm nog steeds leuk!)
Ohhhh meiden ik heb een nieuwe favoriet, ik kijk een leuke film zo 100x achter elkaar. Hier voor waren 't Dreamgirls daarna was het The Holiday en de nieuwe nummer 1 PS: I LOVE YOU oooooh ik huil nog steeds als ik de film kijk!!
pride and prejudice...en dan vooral het eind waar mister Darcy uit de mist komt lopen en zegt: You have bewitched me body and soul, and i love i love i love you..... whaaaaaaa weke knieen! Ik draai dat laatste stuk altijd een paar keer terug! ook leuk : serendipity, the lake house, sense and sensibility