hormonen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shinestar31, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinestar31

21 apr 2016
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een vraag over hormonen.

Ik heb heel erg last van mijn hormonen gehad, in 1e trimester.
    Nu in het 2e trimester gaat het beter maar voel me nog steeds niet mezelf.

Kan me niet heugen me zo in vorige zwangerschappen te voelen.
    Verloskundige zei dat het alleen maar meer gaat worden,richting de bevalling maar ik dacht minder?

Aangezien HCG toch afneemt na 1e trimester.

Ervaringen?

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Bij de eerste viel het wel mee, nu ben ik veel sneller 'verdrietig'. Dingen waar ik normaal boos, gefrustreerd of verdrietig van raak, daar begin ik nu keihard om te brullen (oke niet altijd, maar wel vaker).

Verder heb ik niet echt last van hormonen, volgens mij ben ik redelijk mijzelf..
    Maar heb verder ook geen idee hoe en wat.. haha. Heeft het met HCG te maken dan of gewoon met andere hormonen? Ik denk het laatste.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik had in de eerste weken heel veel last van mijn hormonen. Ik herkende mijzelf niet en ik vond dat heel naar. Veel depri, veel verdrietig, en veel het gevoel alleen te zijn.

Nu gaat het sinds 2 weken een stuk beter. Volgens mij beginnen mijn hormonen te stabiliseren (tot zover dat mogelijk is)

Hopelijk voel jij je ook snel beter!

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Ik had de eerste weken wat betreft mijn hormonen echt nergens last van. Begon bij mij pas laat in het tweede trimester (zo rond de 20 weken). Kan nu echt om alles janken. Als m'n man een keer niet lief is, als er een zielig programma op tv is, als op m'n werk iets niet loopt zoals ik zou willen. Ik heb zelfs laatst een potje moeten janken omdat m'n kat niet wilde knuffelen :D

Tja, het hoort erbij en gaat vast gauw over en achteraf kan ik vaak wel lachen om weer een stomme huilbui

karenn13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina