Pislink om 'mooie' verhalen van ex !!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door SheDevil, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wat lasitg om zo'n ex te hebben en ik ken het maar al te goed.

Ik denk dat je bij jezelf moet afvragen wat JIJ nu wilt. Want met hem samen zit er niet in en dat zou ik ook niet doen. Als hij naar zijn dochter wilt omkijken zou ik dat niet tegen houden. Wilt hij het niet dan is dat ZIJN keuze! Jij moet je daar niet druk om maken. Want hoemeer jij je er druk om maakt hoemeer stress je hebt en dat gaat ten koste van je dochter. Zij voelt die stress ook! En dat is niet echt goed. Ik denk dat je het beste een keuze moet maken of je leven met je dochter of die stress met je ex?

Ondanks dat hij lelijke dingen zegt en ondanks dat hij je zwart maakt en dat je reputatie slecht is. Daar moet je, je echt overheen zetten. Wat is nu belangrijker? Dat je gelukkig bent met je dochter of je repuatatie?

Als mensen zeggen ow hij mag niet eens zijn dochter zien dan moet je gewoon zeggen. Hij mag het wel. Hij mag veel. Hij mag ook een keuze hebben. Liegen of voor zijn dochter zorgen. Hij heeft helaas de verkeerde keuze gemaakt. En dan je omdraaien en weglopen! Je er niet meer druk om maken. Want negatieve dingen hou je toch. En elke keer met modder smijten is ook niet leuk. En daar schiet je niks mee op! Keuzes maken en je er niet zo druk meer om maken. Succes!

Deel Deze Pagina