ligt die telefoon niet gewoon ergens in de tuin? die jongens gingen ermee vandoor toch? nou dan zullen ze hem als "geintje" wel ergens hebben verstopt ze moeten gewoon goed zoeken.. maar om direct een zondebok te zoeken, ipv zelf gewoon op haar telefoon te letten in de drukte vind ik echt laag..
Ze zeggen in de tuin en bosjes te hebben gezocht. De telefoon lag op tafel, ze liep weg en toen ze terugkwam was die weg. Ik zei ook ze hebben die telefoon gewoon verstopt. Toen ik vroeg of ze die jongens OVERAL hebben gefouilleerd zeiden ze nee, want ze zijn vast niet zo slim om die telefoon te verstoppen... Zelfs niet in hun tas hebben ze gekeken. Het was raar want toen wij weggingen stond de telefoon inneens uit. uhh..dus LadyXochi, daar zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken.
Wat een nare situatie! Probeer er boven te gaan staan meid!, dit soort mensen zijn je energie niet waard! Echt een ###streek die aangifte. sterkte!
Jeetje....ik zou het contact dus verbreken....! Je eigen familie man niet normaal....maar ik snap niet waarom iedereen gelijk dacht dat jullie het waren? Is nogal wat om iemand omaar te beschudigen? En als je niks gedaan hebt laat het gewoon zo gaan...wat heeft het nu voor een zin om dezelfde kinderachtige reactie te gaan uitvoeren?
Trouwens is dit niet gewoon een actie die ze zelf heeft bedacht ???? Zodat ze jullie kon beschuldigen?
Ik upp em toch nog even. We hebben nog niks gehoort van de politie. Nu zit ik net op facebook en reageer ik op een update van een kennisje van mij. Dat kennisje van mij heeft dat mens dus in haar vriendenlijst en die reageerde ook op die update, gericht naar mij over haar schijttelefoon. Ik reageer wijselijk niet, ga niet iemands facebook bevuilen met ruzie om iets doms. Maar ben er nu wel behoorlijk zat van, het gaat mij nu gewoon te ver!! Wat denken jullie, maar gewoon laten gaan of toch aangifte gaan doen van laster ?
Heeft ze de telefoon dus nog niet gevonden? Als je echt last van haar hebt, zou ik aangifte doen van laster. Niet om haar dwars te zitten oid, dan wordt het zo'n kinderachtig gedoe Daar is zij natuurlijk al mee bezig, maar hou de eer aan jullie zelf
Eigenlijk wil ik het ook wel laten maar het word nu gewoon hinderlijk!! Op deze maniermaakt ze onze naam vuil aan dingen die we niet doen/hebben gedaan.
Heel raar dat er niet eerst even naar haar telefoon werd gebeld door iemand die aanwezig was om te kijken of ie nog in de buurt lag. Dat zou ik iig gedaan hebben maar gelijk al met het vingertje wijzen?.... bah wat een smerige spelletjes.
Pfff wat een muts. Het ergste wat je kan gebeuren is dat de politie komt en de "zaak" gaat oderzoeken. Ze heeft geen bewijs en jullie geen telefoon dus dat zal op niets uitdraaien. Negeer modus aan en gaan met die banaan.
Pfff, wat een verhaal, hou toch op zou ik zeggen en ga je bezighouden met wat anders. Dit is toch eindeloos? Reageer gewoon niet mee op ze. En so what als ze aangifte doen..moet jij niet ook nog eens beginnen, waar is het einde..!
Ik zou dus wel aangifte doen. Mijn moeder heeft jaren getreiter van haar zus en nichtje gepikt, tot het te ver ging. 1x naar politiebureau geweest, alles verteld (anderhalf uur daar gezeten) en politie heeft zus en nichtje opgeroepen en ondervraagd. Heeft blijkbaar indruk gemaakt want hebben geen treitereien meer gehad. Wel ff kopietje maken van facebook waar ze jullie dus beschuldigd. En liefst nog meer bewijzen. *hier hadden we die wel en ook getuigen* succes ermee!
Goed dat je niet hebt gereageerd. Misschien kun je die vriendin vriendelijk vragen om het berichtje te verwijderen? Als ik die vriendin was geweest, had ik dat zelf gedaan. Je kunt nog wel even een screenshot er van maken en opslaan. Mocht je ooit overgaan tot een aanklacht mbt laster of zo, dan heb je daar al iets. Voorlopig zou ik het laten rusten. Juist als jij niet reageert en zij blijft zeiken, heb je de grootste kans dat jullie gezamenlijke vrienden en kennissen haar niet geloven. Als ze jou er naar vragen, is het beste om gewoon te zeggen dat het niet waar is en dat je baalt van de situatie. En dan verder er niks over zeggen, omdat je anderen er niet bij wil betrekken. Als zij dat wel doet, zet ze zichzelf voor schut... Succes!