Pissebedden!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amom22, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Echt ik zie constant pissebedden door het huis heen lopen.... :confused: vind het echt zoooo goor! Iemand tips hoe ik er vanaf kan komen? Gebruik liever geen gif, omdat zoontje rondkruipt. Ook heb ik niet kunnen vinden waar ze nou vandaag komen...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is het ergens vochtig in huis?

wat je kan doen is een halve uitgeholde aardappel neerleggen waar je ze ziet. Ze kruipen eronder, en je kan ze dan zo met aardappel en al buiten zetten.

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ja het is een flink oud vochtig huis :( zal het eens proberen met die aardappel! Maar denk dat ik m'n man dan vraag die naar buiten te brengen ;)

4. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Is wel een diervriendelijke manier !

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ja maar dan kruipen ze ook zo weer terug :)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe werd toch gevraagd om niet giftige methodes.. nou, deze is milieuvriendelijk en ook diervriendelijk ja.

ze zijn nu eenmaal verzot op vocht... en komen vaak voor in oudere vochtige huizen.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nou ze lopen heel netjes om de aardappel heen :)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol

kunnen ze er wel onderkomen? klein openingetje in de aardappel bv?

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Terracottapot met een gaatje neerzetten met een beetje potgrond erin (als je het niet erg vindt dat er dan een beetje op je vloer ligt) en wat oude blaadjes (zoek maar eens in je tuin, het park). Tijdje wachten en als het niet vriest kartonnetje eronder schuiven en de pot buiten zetten.
    Pissebedden zijn opruimers, heel nuttig dus en zijn niet schadelijk voor de gezondheid!

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik probeer de aardappel nog even, en anders heb ik nog een terracotta pot liggen.
    Waar zwangerschapspagina allemaal wel niet handig voor is ;)

Ja ze zullen heel nuttig zijn, maar ik vind het toch erg vies als ze door het huis lopen en je erop trapt...JAIKS maar dood hoeven ze ook niet

Deel Deze Pagina