Pissed off over interview in tijdschrift

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu wel een mailtje gekregen van de interviewster. We gaan erover bellen.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Jammer dat het zo is gegaan!
    Ik hoop dat jullie eruit komen :)

3. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Is het het gedeelte van flair over waar doet ze het van? Ik ga hem morgen op t werk lezen..

4. Ik zou daar ook flink van balen hoor! Ik vond het al vervelend toen de WIJ schreef dat mijn inleiding 2 dagen duurde, in plaats van 3 :p Als ze gewoon compleet verdraaien wat ze zeggen en daarmee een heel ander beeld schetsen, zou ik ook pissig zijn.

Waarom mag de link naar je blog hier trouwens niet staan? :(

5. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Was het een journaliste in vaste dienst of freelance? Dat kan ook nog wel eens schelen. Ik heb in het verleden ook met media te maken gehad en je moet echt hele duidelijke afspraken zwart op wit hebben staan omdat anders de redactie er gewoon een andere draai aangeeft. Succes en ik hoop dat ze je tegemoed komen.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, dat interview had ik ook gelezen. Vond het ook een rare manier van zeggen, want tussen de regels door las ik dat het helemaal niet zo ging.

Wel gek, want ik heb zelf eens een interview aan Flair gegeven, waar juist heel zorgvuldig mee omgegaan werd. Ik kon echt woordelijk dingen aanpassen en dat deden ze ook 'braaf'.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik begrijp overigens ook niet waarom je blog hier niet mag staan. Het is niet alsof je reclame maakt toch?

8. Ik heb geen flauw idee. Om de een of andere reden denkt ZP dat ik een commercieel bedrijf heb, omdat ik een advertentie op mijn blog heb staan waar ik misschien €10 per maand mee "verdien"... Mocht willen dat ik een commercieel bedrijf had met mijn blog. Maargoed :p

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Geef je toch niet alleen het geld van je man uit :p

Jammer zeg dat het zo gelopen is! Vanmiddag de flair maar even aanschaffen! Ben benieuwd naar je stukje!

10. Ik weet niet wanneer de nieuwe Flair uitkomt, maar ik sta iig in de Flair met het thema bruid :p

En ja, zo kan je het ook zien dat ik niet alleen het geld van mijn man uitgeef, heb ik toch nog €10 zakgeld per maand :p

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Volgens mij is dat de Flair van vorige week...

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kun je mij de link pb-en dan? (echt idioot dat ie hier niet mag staan, maar oké)

13. Ik ben net gebeld door de journaliste. Ik heb blijkbaar net de pech dat ik tussen een oude manier van interviewen zit en de nieuwe manier. Bij de niuewe manier gaan ze kortere vragen stellen en de eindredacteur heef de vragen van mijn interview dus nog aangepast nadat ik de definitieve versie had gelezen.

Word ook nog gebeld door de redacteur zijn de interviewster. Ben benieuwd...

14. mumija

mumija Niet meer actief

Haha..ze proberen je gewoon af te zouten bolkje!

15. Ja, dat gevoel heb ik idd ook ;)

16. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind het ronduit schandalig eigenlijk!
    Ik zou daar zo echt niet tegen kunnen; ze zetten je zo heel anders neer dan dat je bent.:(

17. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Idd afschepen is dit!! Veranderingen worden altijd lang van te voren besproken en gemeld! onzin dus!

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nieuwe of oude manier. De antwoorden blijven toch het zelfde...

19. Nou, nee..... ;)

Als ze tegen mij had gezegd "je geeft nu het salaris van je man uit..." dan had ik gezegd: pardon?! Zo zien wij dat dus helemaal niet. We hebben een gezins-inkomen. Mijn man werkt daarvoor buiten de deur en ik zorg ervoor dat het thuis allemaal goed draait zodat hij zich ook volledig kan focussen op zijn werk en zich niet druk hoeft te maken over de dingen thuis.

Ik zou zo'n vraag nooit beantwoorden alsof ik het met haar eens ben

20. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik denk dat Sija het anders bedoeld.

Gras is groen. Ongeacht hoe je het vraagt, het blijft groen.
    Maar nu hebben ze eigenlijk ook jou antwoorden enigszin aangepast waardoor het meer blauw of turquoise wordt.

En dat is dus fout. Of de vragen nu op de nieuwe of oude manier zijn gevraagd en genoteerd, het antwoord had groen moeten blijven.

Deel Deze Pagina