Oooo, op die manier!! Ja, daar ben ik het inderdada mee eens.... En soms kun je een vraag gewoon niet aanpassen! Als de vraag was "wat is de kleur van gras" en je zegt groen, en ze maken er vervolgens van "wat is de kleur van sneeuw?" dan is he antwoord groen natuurlijk heel raar
Ik bedoelde het idd zoals knapie het zei hihi.. Vind het dus belachelijk dat hun het op deze manier willen afschuiven. Idd gras is groen. Op welke manier de vraag ook gesteld wordt het antwoord blijft het zelfde.
Als dit niet het artikel is wat de interviewster naar bolkje heeft gestuurd en dit niet het artikel is wat de interviewster heeft ingeleverd heeft bij de Flair, dan zijn ze dom bezig ook. Haar naam staat waarschijnlijk in het colofon en haar goede reputatie kan op het spel komen te staan door het 'verminken' door Flair van haar werk. Dit valt overigens onder persoonlijkheidsrechten en als deze mevrouw kwaad wil, dan kan ze kwaad doen. Tenzij ze deze heeft overgedragen overigens. Dan heeft ook zij geen poot om op te staan. Maar ook een redactie mag er niet zomaar een hele andere draai aan geven. Zowel persoonlijkheids, als auteursrechten zijn vastgesteld bij de wet. D.w.z. dat je juist een papierwinkel nog hebt om er afstand van te doen.
Herstel: Flair is van Sanoma, toch? Dan mogen ze inderdaad doen met de tekst wat ze willen. . Dat geven ze vooraf al aan in de voorwaarden.
Ben je nog gebeld door de redactrice Bolkje? Was nieuwsgierig of er nog wat aan gedaan kon worden. Vind het best lullig met het smoesje van die oude/nieuwe regeling...
Ze hebben me een email gestuurd, maar ik heb nog niet geantwoord. Ik weet toch al dat ze er niks aan gaan doen en ik heb inmiddels dus door middel van mijn blog iedereen op de hoogte gesteld die belangrijk voor me is en de rest.... tsja, het is niet anders.
Ja ik zou ook niet weten wat ze kunnen doen. In een klein hoekje ergens achterin een rectificatie plaatsen? Lijkt mij niet voldoende. Eigenlijk zouden ze heel het interview moeten herdrukken. Maar mensen die het interview al gelezen hebben, lezen het niet nog een keer om de fouten er uit te pluizen. Als de mensen in jouw omgeving maar weten hoe het zit. Maar balen blijft het wel.