pissig - NY gaat niet door

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Misschien heb je niet helemaal door in wat voor positie je zit: je krijgt de helft van je kldeing van je ouders, ze betalen waarschijnlijk je boeken/schoolgeld, laten je naar Afrika gaan voor (*kuch*) vrijwilligerswerk, betalen je eten en inwoning en je hebt geen baantje... Ik vraag me echt af of je wel ziet wat je allemaal hebt. Ik had in mijn vuistjes geknepen denk ik...

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En dan nog wat... Je leeft nu totaal op de kosten van je ouders schijnbaar. Je staat niet op eigen benen maak ik op uit je berichten. Maar je wilt over 2 jaar (eigenlijk eerder) wel een gezinnetje proberen te starten.

Dan zitten er geen reisjes ed meer in hoor, maar hard werken. En naast school kun je best een bijbaan hebben. Alle studenten kunnen dat, dus jij ook. En als je daar nu geen tijd voor hebt had je daar ook eerder mee kunnen beginnen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nu hebben we het ineens over Afrika....
    Het verhaal krijgt met het kwartier een andere wending...maar ik ben een en al oor...wat heeft Afrika hiermee te maken?

4. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    In ieder geval..
    Als je alsnog zou willen gaan en je ouders betalen niet, zitten er maar 2 dingen op:
    * Je gaat niet
    * Je betaald het zelf

Andere opties zijn er niet

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    jij zult strax nog schrikken van wat alles in het leven kost.. Als je strax je eigen rekeningen moet betalen en je eigen huis hebt en kinderen..

6. :confused:

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Krantenwijk bestaat niet?!

Hoe vaak ik hier advertenties zie voor mensen die gezocht worden om tijdschriften e.d. rond te brengen...

By the way, ik woon al 3 jaar samen, studeerde in het begin ook nog en betaal alles zelf.
    Zo bijna al mijn vriendinnen,gewoon een bijbaantje nemen!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    UCH... dan geen krantenwijkje maar serveren in een restaurant of post bezorgen, er zijn vast wel dingen wat Belgen wel doen ;)

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    je doet me denken aan nina uit gtst :oops:

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik geloof niet dat dit een zinvol toic wordt.....voorgevoel zeg maar ;)

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    hmmm, ik ben hier aan het vechten tegen de bierkaai...weljah ik geef het op. Ik had beter in mijn eerste bericht alles wat duidelijker uitgetypt, ik kan mij wel voorstellen dat alles nogal zeer raar en negatief van mijn kant voor komt. Maar dat is het echt niet.

Er zijn 1001 dingen die ik nog zou kunnen zeggen en doen maar dat het zal helpen dat is de vraag.

En geloof me mijn ouders zijn echt gierig, hier begint een ruzie omdat een stukje kaas te dik gesneden is.

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    kaas is ook eigenlijk best duur... nee nu hou ik op ;)... meid, denk dat je inderdaad maar bye bye new york moet zeggen..

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    :) :confused: #-o

(pinkt een traantje weg)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Discussie beeindigen dan maar?
    Gooi hem zo dicht voor je hoor ;)

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel mensen met geld zijn gierig, omdat ze voor dat geld werken en de waarde ervan dubbel appreciëren...

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    nog 1 vraag... als je niet werkt, hoe spaar jij dan? Want als je op jezelf wilt wonen met je vriend en dan een kindje wilt, hoe ga jij dat betalen? Hoe ga je een huis inrichten enzo? Zou je daar niet eens over na denken?

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik begon me net in te leven )-;

18. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Aaaah Streepjes... Tissue? ;)

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Echt waar, als je ouders een reisje naar Afrika betalen, je kleding voor de helft en noem maar op. Vind ik ze niet gierig, maar vind ik jou een beetje veeleisend ;)

20. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik denk dat ze er van uit gaat dat haar ouders alles bekostigenx-:

Deel Deze Pagina