Werk daar dan aan meis, wie weet, als je ouders dat zien zijn ze wel zó trots op je dat het NY feest toch nog doorgaat!
Nou er eindelijk wijze woorden komen kunnen we de flauwekul ook wel weer even achter wegen laten he Bedankt meiden!
haha je en neen....ja ik heb stoom kunnen aflaten en neen omdat ik nu tot de conclusie gekomen ben dat ik met de stempel verwend moet leven.
Nou 1 ding moet ik je meegeven, je bent niet snel op je teentjes getrapt.. En je hoeft natuurlijk niet met de stempel verwend te leven..een vriendin van me heeft ook rijke ouders maar wou altijd perse alles zelf betalen, omdat ze niet afhankelijk wou zijn van haar ouders.. Dat zou jij ook kunnen doen.. Tis maar een tip..
Steepjes: bedankt voor het complement. Godjah, rijke ouders hebben heeft zo zijn voor en nadelen...soms baal ik echt wel even. Zeker als mijn ouders zeggen ' je moet niet klagen je hebt alles wat je nodig hebt' ja dat is waar...maar een kind heeft ook liefde en andere dingen nodig...jammer genoeg hebben ze dit niet gesnapt. Ik kan het hen niet kwalijk nemen ze hebben het nooit gezien van thuis uit dus ze wisten ook niet hoe ze dit met hun gezin moesten doen.
Tja meid het leven is soms hard...gelukkig krijg jij straks de kans om die cirkel te doorbreken als je zelf kinderen krijgt. Veel succes nog ermee!
ah daar zeg je zoiets...hoe vaak ik nog niet tegen mijn vriend gezegd heb dat ik zweer om het anders te doen. Geld heb je nodig om te leven, maar het is zeker geen garantie om een gelukkig leven te lijden.Daar bestaan ook andere dingen voor.
Sorry hoor maar ik vind je een ras echt verwend nest! Ik ben 18 ( morgen 19) en voel me toch een stuk volwassener dan jou! Ik woonde vanaf me 16de samen en had een baan en werkte hard voor me centen om rond te komen! Ik dacht er nog geen eens aan om mijn moeder om wat te vragen! Je ouders een reis naar NY laten betalen? Waar zit je verstand? Ik vind het helemaal niet gek dat ze jou dat zelf laten betalen hoor. Hoe doe je dat straks als je plannen voor een kindje door gaan ? Klop je dan ook voor een baby kamer bij je ouders aan? Word je dan ook boos als ze neeh zeggen?
Whahah Channie.....je bent inderdaad wat te laat :-D Nou Stephanie...gebruik die tijd die je in NY zou zitten maar voor het vullen van de vakken in de lokale supermarkt
Foei Natasja! Nee serieus,Stephanie; mooi gezegd, aan je antwoorden nu merk ik dat je toch wel volwassener overkomt!
Ik zal die tijd gebruiken om mijn stage goed voor te bereiden zodat mijn leerlingen deftige lessen van mij hebben