Whahah Natas...jij zegt het, ik dacht het Ennuh...het zijn de gele M&M's.....helaas....zitten wel blauwe in Owwww...het niveau daalt nou echt sterk zeg!
haha het woord chips dat kennen ze hier niet, een stukje fruit dat kan en mag, maar ooowee als je snoepjes zou eten....
Volgens de regels: Meid, sleep je je ouders nou voor het gerecht of geef je het gewoon op en blijft NY een toekomstplannetje? Als je nou heeeeel goed les gaat geven...na je studie en stages en al je baantjes......kan je vast gauw het vliegtuig in
Ochja ik neem genoegen met mijn schoolreis naar Parijs (let op deze is verplicht). NY zal ik nu eventjes in de kast steken en binnen enkele jaren terug uithalen. Ben wel benieuwd hoeveel het dan zal kosten.
Whahah...veel plezier in Parijs (is ook leuk ) Wat voor een vak ga je doceren dan? Als je naar Parijs en NY gaat?
Ik studeer voor leerkracht, godsdienst, PAV, en Geschiedenis. Persoonlijk zie ik het nut niet in om naar Parijs te gaan zeker omdat het weinig van mijn vakken aanbelangt, maarja...geschiedenis vind je overal hé.
Ja sluit gerust maar mijn topic hoor...de discussie is afgerond, iedereen heeft zijn haar nog en dat is het belangrijkste.
Oh ik bedoelde geen slotje hoor...maar er gewoon een einde aan breien Ik sluit hem wel....dat iedereen zijn haren nog heeft lijkt me een positief einde :-D Goed gedaan meid!