Ontpillen of eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 17 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Ik hoop dat jullie even met mij mee willen denken... :)

Vorige week zondag ben ik gestopt met de pil, aan het begin van een nieuwe strip namelijk na de 2e pil.
    3 dagen daarna een onttrekkingsbloeding gehad van 5 dagen. Net als een normale stopweek.
    Gisteren, 10 dagen na het stoppen van de pil, kreeg ik erge hoofdpijn, misselijk en buikpijn, boven in de buik. Ontpillen nam ik aan.

Die avond kreeg ik alleen erg kleverige afscheiding en even later zelfs m heel veel: dikke slierten zeg maar, roze/bruinig.
    Nu is het weer minder en nog kleverig.

Zou dat ook ontpillen zijn of zou het een eisprong kunnen zijn? Lijkt mij nog al vroeg..

Groeten

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Als je pas gestopt bent met de pil kan er vanalles in je lijf anders voelen. Ik zou gewoon even afwachten. Ik zeg niet dat het niet kan, want het kan zeker. Het is alleen moeilijk te zeggen.

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie!

Ik wacht zeker gewoon af, maar was benieuwd of zoiets zo snel al kan. Gelukkig heb ik mij alleen die dag beroerd gevoeld en verder niet. Hoop dat het zo blijft, mocht het ontpillen zijn geweest.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan een ovulatiebloeding zijn, maar kan ook een voorbode zijn van je eerste echte natuurlijke menstruatie na pilstop.
    Je hebt immers alleen nog de pilbloeding gehad na pilstop.

5. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht.. heb nu nergens meer last van. Laat het maar op mij af komen...

Deel Deze Pagina