Niet alleen de teamleidster, ook de arts had het kunnen na lezen, wij werken ook met elektronisch dossier, en ik heb vrijdag nog alles nagelezen om er zeker van te zijn dat alles erin stond wat er in moest staan. Vanaf vrijdag had ik dus al die alarmbelletjes in mijn hoofd. Maar goed, ik moet het er op moment mee doen en mijn gevoel een plaatsje zien te vinden.
Maar staat bij jullie de teamleidster ook daadwerkelijk op de vloer? Bij ons is dit dus niet en is dit een kantoorbaan. Wij verwachten van onze verzorgende dat ze dit zelf in overleg met de familie doet en contact opneemt met de arts. Verder ben ik ervan overtuigd dat je teamleidster dit uiteraard ook niet heeft gewild en zich nu ook wel flink achter de oren aan het krabben is. Ik weet niet hoe het bij jullie allemaal loopt in de zorg maar een akkefietje met hogere hand zou hier op dit moment echt niet gewaardeerd worden en reden voor ontslag kunnen zijn. Ook je boosheid op de werkvloer en dat collega's hier iets van mee krijgen vind ik zelf niet professioneel. Wat niet wil zeggen dat ik je gevoel niet begrijp maar dit is iets tussen jou en de teamleidster en daar hoeven verdere collega's niets van mee te krijgen. Probeer rustig te blijven en je werk niet mee te nemen naar huis. Ook al valt dit niet altijd even mee.
Ik ben het met kletskoek eens, maar ik vind ook dat je dit niet door de vingers kan zien! Ik zou er op een nette manier toch eens achteraan gaan en kijken wat jij nog kan doen met deze nalatigheid van je leidinggevende
Ik weet niet of ik het met kletskoek eens ben. Hoe hard ook, anderen kunnen ook iets leren van deze situatie. (Alleen erg dat het hier wel om een echt mens gaat). Alleen het moet geen geroddel worden. Maar dat staat hier toch ook niet, dat dat het geval is? Ik denk aks je dicht bij je eigen gevoel blijft, dan hoef dit toch niet geheim te zijn? El, veel sterkte en gecondoleerd