Pissig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik mijn foto weer verwijderen??

2. jay

jay Lid

11 dec 2010
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook donker antraciet tegels en er is met antraciet gekit, valt niet zo op als dat zwarte!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Via je gebruikersinstellingen, onderaan bij 'bijlagen'.
    Aldaar beheer je je eigen bijlagen.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik zou gewoon contact opnemen, want kllant is koning en daarbij als het in orde wordt genaakt is goede reclame, zeg je niks maak je alleen slechte reclame en t bedrijf weet niet wat de fout is...

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vind ik ook. Steekt veel te veel af en wordt ook heel snel smerig en goor....

6. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Even over bellen dat je het niet mooi vind, zou vragen naar welke kleuren mogelijk zijn ... Dan had ik zelf nog liever transparant dan zwart, als ze niet een bijpassende kleur hebben.

Komt vast allemaal goed ..

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind het niet lelijk hoor! Mijn badkamer wordt op het moment ook gedaan. Wij hebben grijze granieten tegels en een verzonken douchebak, en daar is ook met zwart gekit. Wit zou snel smerig worden.

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ai, vind dit inderdaad geen schoonheidsprijs verdienen... Maar dat kun je zeggen toch, dat dit niet is wat je had verwacht? Snap ook niet zo goed dat er niet is overlegd welke kleur er op had moeten komen (niet zozeer van jullie kant hoor, de kitter had dit ook moeten checken). Lijkt me goed op te lossen, praat erover, komt vast wel goed. Succes! (verder trouwens een prachtige badkamer, dat was het stofhappen wel waard!)

Deel Deze Pagina