Ik zou gewoon contact opnemen, want kllant is koning en daarbij als het in orde wordt genaakt is goede reclame, zeg je niks maak je alleen slechte reclame en t bedrijf weet niet wat de fout is...
Even over bellen dat je het niet mooi vind, zou vragen naar welke kleuren mogelijk zijn ... Dan had ik zelf nog liever transparant dan zwart, als ze niet een bijpassende kleur hebben. Komt vast allemaal goed ..
Ik vind het niet lelijk hoor! Mijn badkamer wordt op het moment ook gedaan. Wij hebben grijze granieten tegels en een verzonken douchebak, en daar is ook met zwart gekit. Wit zou snel smerig worden.
Ai, vind dit inderdaad geen schoonheidsprijs verdienen... Maar dat kun je zeggen toch, dat dit niet is wat je had verwacht? Snap ook niet zo goed dat er niet is overlegd welke kleur er op had moeten komen (niet zozeer van jullie kant hoor, de kitter had dit ook moeten checken). Lijkt me goed op te lossen, praat erover, komt vast wel goed. Succes! (verder trouwens een prachtige badkamer, dat was het stofhappen wel waard!)