ik doe vaak ijsbergsla of een andere sla mix, falafel (de biologische van de appie vind ik het lekkerst), ik maak zelf een yoghurtsausje naar smaak met volle yoghurt, knoflook en mayo en evt wat koriander of dille
Binnenkant besmeren met tomatensaus (pastasaus uit een pot), en dan vullen met mozzarella, plakje cheddar smeltkaas en blokjes salami. Kwartiertje op 160 graden in de oven en smullen maar!
Ooooo hier krijg ik trek van!!! Heb gelukkig nog pita broodjes dus jullie mogen raden wat ik morgen eet Hier kaas met champignons onder de grill of gewoon met gekruide kip met sla ofzo...
Een cheezer! Die zijn inderdaad lekker en werden destijds ter promotie in minivorm op school uitgedeeld. Ik bedenk mij opeens dat we een grill op het werk hebben
Geitenkaas appel en stroop! Of euhh Brie, honing pijnboompitten rucola! Gehakt champignons en chilisaus Genoeg opties
Gerookte kipreepjes, pesto en Italiaanse roerbakgroenten Falafel Plakje kipfilet, sla, kruidenkaas Ham/salami en kaas
Ik maak altijd pita gezond. Echt zo lkkr. Ik snij ze open en vul met geraspte kaas. Even in de oven. Daarna volstoppen met sla, komkommer, wortelreepjes en tomaat mmmm
Ik vul het regelmatig met zelfgemaakte falafel (vele malen lekkerder dan de kant en klare uit de winkel) en een pittige gegrilde aubergine salade ( aubergine grillen daarna mengen met yoghurt, knoflook en wat citroen sap. Dit samen met sla,tomaat en komkommer is heerlijk!