Wij verwachten begin Januari 2011 rasechte Pitbull pups uit de combinatie Luna & Pasa. Beide honden zijn rednose en waarschijnlijk geven ze dit door aan de pups aangezien de ouders van deze 2 ook rednose zijn. De pups worden geboren en opgevoed in huiselijke kring met klein kind en volop aandacht, zorg en veel liefde. Heb jij of iemand in jou omgevind interesse of wil je meer informatie of foto's kun je mij mailen : dardasit82@hotmail.com of pben Ik zal eerst een foto van teef Luna bijvoegen en dan een foto van de reu Pasa. Teef heeft eerder nesten gehad en waren allemaal superrrmooi en gezond en de reu heeft hiervoor 1 keer gedekt en was een nest van 10 pups. Hoor t wel
Wauw! Mooie honden snoopy het is dat ik al een hond heb anders was ik zeker bij je langs gekomen voor eentje
Dankje meis, ik vind ze ook erg mooi Langskomen, kijken is kopen geloof mij je gaat niet weg kunnen zonder een pup zijn veeel te leuk, lief en mooi Spread the word, wie weet ken je mensen die wel 1 willen
ben wel heeeeel benieuwd naar de pups !!! Helaas kan je geen pup aan me verkopen maar loveeeeeee deze honden
@MikiJa: ik ben ook heeeel benieuwd naar ze, heb tot nu toe altijd prachtige pups gehad dus verwacht niet anders Waarom kan ik niet aan jou verkopen? Als ze er zijn post ik zeker een foto van ze @ marline: ze hebben geen stamboom. Dat is meer op papier wat t verleden vd hond is, maakt m niet legaal of illegaal meer tegenwoordig
Is het nou een pittbull of een Amerikaanse Stafford? Wij hebben zelf een Stafford en vind ze daar erg veel op lijken. Proficiat voor mama en papa hond.
@Snoopy, heb hier al een Stafford rond rennen, ben zwanger.....zie me niet met een pup, baby, en die andere hooligan over straat gaan haha
Hierdoor kan je ook zien of een hond rasecht is, en je kan de bloedlijnene zien, waardoor je uiterlijk naar ook innerlijk zou kunnen bepalen, maar ook eventuele ziekten of gebreken, ik vind een stamboom wel degelijk belangrijk. Maar het zijn het prachtige honden die je daar hebt
pitbulls en staffords lijken wel veel op elkaar. Ikzelf heb een amerikaanse stafford, zie foto. Maar mag ik ff eerlijk zijn, de reu lijkt hij nu zo smal of?? Vind hem er ook behoorlijk jong uitzien, kan er naast zitten. Maar het lijkt of hij nog niet volledig is uitgegroeid, waardoor je dus niet zo goed een beeld kan krijgen hoe de pups ongeveer kunnen worden.
In Nederland is een Pitbull een hond waarvan de stamboom niet nagegaan kan worden en die aan bepaalde uiterlijke kenmerken voldoet (maar het hoeft dus geen kruising te zijn). Een pitbull is geen hondenras, al wordt dit vaak gedacht. Een pitbull wordt gemaakt door het fokken van andere rassen op bepaalde kenmerken, waaronder een brede kaak en atletische bouw. De Amerikaanse Pitbull terriër, Indiase Bull terriër, Amerikaanse Staffordshireterriër, Staffordshire-bulterriër, Dogo argentino, Bulterriër, Buldog worden gebruikt om ongeregistreerde raskruisingen mee te maken. Het American Pit Bull Terrier ras is in Amerika wel erkend en kan daar nog steeds geregistreerd gefokt worden maar dan betreft het raszuivere kruisingen binnen het ras.
Zal je topic maar niet aan mijn man laten lezen. Onze Stafford is al behoorlijk bejaard op dit moment. En als ze uit de tijd is wil hij waarschijnlijk weer een nieuwe Stafford.
Zie je geen verschil? Een stafford zal deze kleur niet hebben in zijn geheel, is eigen vd pitbull rednose Ze lijken kwa uiterlijk en bouw idd veel op elkaar, tjah terriers he en stammen van zelfde af uiteindelijk...Maar dit is een raszuivere pitbull rednose. dankjewel , kan niet wachten tot t zover is
@ Mikija: nee meid dan word t drukke boel idd met een pup erbij, dan moet je t maar ff doen later met de schattige puppie fotos hihi @ Denise: ik gaf ook aan dat een stamboom is om t verleden vd hond in te zien , dus ouders, voorouders en ga zo maar door om idd te zien waar t van afstamt...en dan zie je idd ook of die iets mankeerden of niet, dit kun je dan nagaan. rasecht is de mijne wel, kan niet omheen zo een rednose @Niksteritbull word geen bepaald ras genoemd nee, maar dan hebben ze een naam Word maar Pitbull als ras genoemd en niet als naamloos... @mamavan3bengels: leuk dat je de info hebt opgezocht...heb geen goede foto's kunnen maken vd reu, maar die is nog voller en dikkere kop dan de teef dus smal is ie zeker niet! Jong is ie wel ja, maar dat maakt niets uit wat voor nakomelingen er zullen komen ...Kleur en bouw geeft ie door en de reu is nu al super van bouw. Een reu kan vrij jong al dekken. maar de reu is geen jonkie ofzo. @ saartje: hahahaha, ja dan zal ie geen pup van mij willen als je topic laat zien, hij wil dan vast weer een stafford! hahaha. @ iedereen die wil reageren: graag geen discussies over t ras, wel niet goed, stambomen etc. Ik heb dit topic geopend om te kijken of er geintrsseerden zijn, mensen die t willen volgen en eventueel later fotos willen zien of er meer vanaf willen weten en leuke reacties willen plaatsen. Ik wil zowiezo niet dat t 1 de ander uitlokt en dan discussies worden gevoerd over pitbull en alles omheen. Wel of geen stamboom, onze hond is ons alles en tot nu toe nietsgeen problemen met gezondheid gehad. Ik heb liever een goede gezonde lieve hond, dan een mooi papiertje en daarom vind ik t dus niet belangrijk Ze is wel rustiger als normaal en erg lief, likt onze kleine hele tijd hahaha. We hebben nu beide hormonen