Upp!!! Ze heeft al een dikke buikje .. Ze ligt veel, kan amper nog trappen lopen hihi, echt de laatste loodjes voor haar aangezien t 2de week van Januari zover is, dan mogen we onze kleintjes verwelkomen!!!! We can't waitttt !!! Wie o wie vind deze honden ook zo prachtig en wilt een maatje voor t leven if kent iemand in zijn omgeving? xxx
Ik dacht dat pitbulls verboden waren in nld, of is dat niet meer zo? Of dat ze gemuilkorft over straat moesten lopen?
spannend zeg wat kosten ze eigenlijk want dat kan ik nergens lezen of vinden heb misschien wel mensen die geintreseerd zijn
@sabrina25: nee ze zijn niet verboden in Nl en nee ze hoeft geen muilkorf om want ze eet geen mensen op ik vraag enkel of er mensen interesse hebben of mensen kennen die dit hebben in deze prachtige beesten @mikiJa: jaaa superspannend, me meissie heeft eerder kindjes gehad en allemaal supermooi. Kan niet wachten om ze te knuffelen hihi @mamamanuela: ja echt spannend! Prijs is vaak overeen te komen, maar beginnen zo rond de 550 oplopend tot 850..Ligt geheel aan de kler, bouw, geslacht etc bij de pitbull... Als je naar marktplaats gaat en dan intypt bij zoeken: pitbull pups Bussum dan staat mijn advertentie daar teef Luna en reu Pasa onder de naam Ufuk Als je mensen kent hoor ik t graag via pb van je of je mag hunmij laten mailen naar dardasit82@hotmail.com Mogen andere meiden ook doen hoor
Het is ook geen aanval. Ik dacht dat ze niet meer mochten in nld en als ze er wel waren dat ze een muilkorf om moesten buiten.
Mooie honden!!! Helaas heb ik hier al een kruising rondlopen, en een bull terrier, maar anders... Manlief vind je teef ook super mooi..
@Sabrina: zag t ook niet als een aanval hoor, ben die vragen al heel lang terug gewend haha @veraenroy: dankjulliewel , kruising wat hebben jullie dan ? Bullterrier vind ik ook erg stoer, maar mijn vriend vind ze niets haha. Mocht je wel iemand kennen die interesse heeft .....
Upp! Heb de pups gevoeld en zien bewegen in der buikje Nog even geduld en dan mag ik lekker knuffen!!! ANybody interesse?
elke x moet ik ff naar de foto's van je reu en teef kijken hoor we willen volgend jaar een pup pitbull of rottweiler maar me vriend wil een pup met stamboom omdat hij dan cker weet dat we garantie hebben op de pup hebben toen rex 2jaar geleden gekocht(tosa inu) maar helaas in moeten laten slapen wegens erfelijke heupaandoeningen, dus zonder stamboom dus mocht er nu wat zijn met een pup wilt hij wel de garantie jou pups krijgen geen stamboom toch??
Hoooi nee deze pups hebben geen stamboom , maar zelfs een stamboom geeft geen 100% garantie vind ik... Onze teef heeft meerdere kindjes op de wereld gezet en alle eigenaren zijn nog steeds supertrots en blij met hun honden. Geen ziektes of afwijkingen, pitbull is bes sterk als hond en ook geen honden die snel toegeven als zepijn hebben Je vriend weet nie wat ie mist hihihi, op stamboom kunnen gezonde voorouders staan en je eigen hond toch wat mankeren...dat is de natuur. Succes en wil jullie pupje dan ook zien hoor als ie er is hihihi, zo een knuffeltje
ga gewoon proberen me vriend over te halen om een pup van jou te nemen haha je reu en teef zijn echt kei mooi
leuk puppy's!!!!!! vind de moeder mooi voor een teef, maar de vader is smaller als de teef of niet? het zijn echt schatten van honden mits ze de juiste baasjes hebben. Wij hebben net een hond erbij dus hier kunnen we niks meer kwijt maar ohw wat leuk van die kleine frutsels zeg! ben benieuwd naar de foto's
Veghelse meid succes! Laat hem de fotos maar even zien hihi wie weet!!! Ze zijn namelijk 1 Januari 2011 geboren hihi. 8 prachtige pups waarvan 1 helaas overleden omdat mama de pup per ongeluk had verpletterd, verstikt door te dicht op m te gaan liggen...hebben nu 7 prachtige pups teefjes zowel reutjes en oooo wat zijn ze moooooi!!! 3 chocolat 3 bruin, brindle achtig 1 beige Meer fotos zullen nog volgen
dankjulliewel meiden voor de complimenten, ze zijn ook superrrmooi en heeerlijk om te knuffen maar doen we nog ff niet zijn nog iets te klein hihi...Over 1,5 week zijn ze nog mooier dan nu! Wij zijn trots!