Pitbull zeven keer gestoken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

maar als zoiets gebeurd, en jij bent degene die aangevallen wordt, dan ga je je toch blind verweren? Om je eigen leven 'te redden' ?

Dit soort berichten zijn altijd zo moeilijk, omdat je nooit weet wat er echt gebeurd is.

2. Aura

Aura Niet meer actief

Hahaha nou sorry hoor Rnate....maar als ik een hond had (hoe klein ook) die 1x iemand zomaar beet....had ie toch een dik vet probleem en de baas erbij.....
    Vind dat een hond maar 1x uit zichzelf mag bijten en dan is het klaar...
    Ik vind pitts geweldig....ben er alleen geen geschikte baas voor dus ik neem erg geen.....maar ben er ook absoluut niet bang van.
    als een van mijn honden ooit zonder aanleiding bijt is het einde oefening hoe hard ook.....je kan dat gewoon niet riskeren ook niet bij zon kleine felle opdonder maar dat is mijn mening.

3. Seth

Seth Niet meer actief

als de hond was begonnen met aanvallen stond er wel als kop:
    Pitbull valt man aan.........

Heb namelijk het idee dat ze alles doen om dit soort "zwart te maken"...
    Er staat nergens in het bericht dat de hond uberhaupt ook maar iets gedaan heeft....

ennuhh blind verweren??!! loop jij met standaard met een mes op zak??!! ik niet iig.... en denk jij ook niet, toch?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en we gaan weer verder met speculeren.

Als er nou een artikel hier was met:

Jongeren slaan oude man neer.

Was het dan ook de schuld vd oude man omdat die waarschijnlijk was begonnen met aanvallen?

Juist, nee, waarom hier dan wel een dier gelijk de schuld gaan geven.

Of:

Golden Retriever 7 keer gestoken

Is het dan ook gelijk de schuld vd hond? Vast niet he, omdat dat zogenaamd een lief ras is.

5. Seth

Seth Niet meer actief

#25 Seth, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2010
    Zo denken de meeste mensen er niet over..... en zijn ze toch "ras-bevoor-oordeeld"...
    loop hier een valse labrador, die altijd mijn hond probeert te pakken, terwijl ik deze kort houdt... en naast de kinderwagen. laat mijnheer de lijn vrolijk fieren......

Als mijn hondje gebeten wordt... en hij verweert zich (hij denkt trouwens alleen aan spelen), denk ik dat mijn Amerikaanse Stafford aan het kortste eind trekt....
    het is immers zo'n gevaarlijke pitt-bull;)

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    een hond hoeft ook niet idd zomaar te bijten, maar omdat ik mijn hondje altijd vast heb of in mijn jas en mensen chi's oooo zo schattig vinden en zo hun handen bij mij in de jas durven te steken, dan bijt mijn hondje en natuurlijk kben er ook niet altijd blij mee maar ik vind dat je altijd netjes van te voren moet vragen of je een hond mag aaien ja of nee. Ik heb er 3 honden lopen een chi een staf en een halve rottweiler, die rottweiler doet geen vlieg kwaad, had laatst een kindje op visite die ging dr boven op zitten aan dr oren trekken aan dr staart trekken en alles en ze bljift vrolijk kwispelen, maar o god als iemand mij aanraakt op een verkeerde manier dan hangt ze diegen wel in de arm, en dat is een kleine hond ter hoogte van een salontafel, ik bedoel maar Pitts worden in het kwade gezet terwijl dat 1 van die liefste en trouwste honden zijn die er bestaan.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zeg ook niet dat de hond is begonnen met aanvallen... ik zei eerder al (en het blijft natuurlijk gissen): Dat de hond mogelijk opgekomen is voor zijn baas -die mogelijk een handgemeen (even netjes gezegd) had met de ander (en waarbij dus het mes misschien al getrokken was) .

Maar oke. Ik stop met reageren ;) omdat het toch allemaal speculaties blijven en we uiteindelijk toch niet weten wat er gebeurd is. Hoe je het ook went of keert, het blijft triest voor het beestje in elk geval.

8. Seth

Seth Niet meer actief

Athina
    Tis zeker triest voor het beestje.... :(

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier ook zo'n gevaarlijke hond in huis....Als er een ras is wat echt watjes zijn (losers) zijn het wel deze soort honden...hoe kunnen mensen zo iets doen...ran-debielen.

Daarbij komt een pitbull is helemaal geen ras....

Een pitbull is geen hondenras, al wordt dit vaak gedacht. Een pitbull wordt gemaakt door het fokken van andere rassen op bepaalde kenmerken, waaronder een brede kaak en atletische bouw. De Amerikaanse Pitbull terriër, Indiase Bull terriër, Amerikaanse Staffordshireterriër, Staffordshire-bulterriër, Dogo argentino, Bulterriër, Bulldog worden gebruikt om ongeregistreerde raskruisingen mee te maken. Het American Pit Bull Terrier ras is in Amerika wel erkend en kan daar nog steeds geregistreerd gefokt worden maar dan betreft het raszuivere kruisingen binnen het ras.

Wij hebben een engelse staff, en daar kun je echt alles mee doen, als mijn nichtje en neefje komen zal ze niks doen. Ook niet als ze uitdagen....

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou heel simpel, een pitbull is van zichzelf niet vals. Mensen maken een dier vals. Dus het is NOOIT de schuld van het dier!
    7x steken is gewoon niet goed te praten.

Ik ben ook weleens gebeten door een golden retriever :p

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb zelf een joekel van een rottweiler en ook altijd te maken met vooroordelen. Zoooo pissig word ik ervan! Laatst is mijn grote sul aangevallen door zo'n lelijk mopsgeval (sorry voor de liefhebbers ;)) en dan gromt ie terug (hij bijt niet eens!!) en dan wordt er overal verteld dat mijn hond vals is!! Omdat het een rottweiler is! Belachelijk, het is het allerliefste beest wat je je maar kunt voorstellen!
    Dieren zijn ten alle tijden onschuldig; het zijn de bazen die het verknallen met zo'n beest!!! :x

Deel Deze Pagina