Pitbulls bijten testikels baby af

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ir3n3, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ik pies hier met de deuren open... hahahahaha en nu staat er een peuter, dreumes en hond in de wc.....:D

2. sinada

sinada Niet meer actief

Ik doe de wc deur een beetje open anders ziet de buiten wereld me ook hahah.
    Dan kan ik ze zien door een glazen deur.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier gaat de kleine ook mee naar de wc, want ook ik pies ( o.a. ) met de deuren open :p

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik pies ook met de deur open..Nou heb ik een onwijs luie hond die toch steeds ligt te slapen:p Maar mn kleine man achtervolgt me altijd naar de wc :p

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    toen mijn meisje klein was,nam ik haar gewoon mee naar de wc..
    nu leg ik mijn zoontje even in de box(en tja als hij dan huilt heeft hij even ''pech'') mijn dochtertje loopt zelf altijd mee naar de wc (plas ook met de deur open)
    en mijn hond loopt gewoon rond of ligt in der mand.

maar ik laat ze neverr nooit alleen !!

verschrikkelijk zeg voor dat mannetje!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik vertouwd geen 1 dier van welk ras of wat dan ook...het blijven dieren ookal zijn ze tam, vanaf de geboorte met mensen omgegaan etc...het blijven dieren. Hoe lief ze ook zijn, getraind ze ook zijn...heb ook om die reden geen dieren in huis en ook vanwege me geloof...enige dier wat er bij mij in komt zijn goudvissen....

7. sinada

sinada Niet meer actief

Je moet natuurlijk ook een beetje om privacy gaan denken.
    De visite zal het niet leuk vinden als je kleine mee gaat naar de wc. Ook voor later denk ik

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mijn visite stoort zich er niet aan als de kleine meegaat naar de wc.
    Hij wil dat graag, vind het interessant en is ook aan het leren: plassen doe je op de wc.
    Ik vind het heel normaal.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou meis, vertrouw ze niet hoor! Ze lijken altijd zo onschuldig achter dat glas, maar wanneer je even naar het toilet bent trekken ze zo je kind die kom in en verzuipen hem! waaah!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmpffrhhh hahahaha. Alle dieren zijn niet te vertrouwen. Echt LEVENSgevaarlijk! :$

En als er visite is, dan gaat de kleine toch niet mee? Die blijft bij de visite, zo is hij niet alleen met de hond. Tadaaaaaaa.
    En privacy? Hij leert dat je moet poepen en plassen op de wc. Wij douchen ook nog samen, ik kleed mij om waar hij bij is etc. Ik zie het probleem daar niet zo in :(

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oooo mijn goddddddd

wat een trauma en wat later als hij seksueel gevoelens krijg en niets kan doen en zelf geen kinderen kan krijgen. moet er niet aan denken ba ba ba :(:(:(:(

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Helemaal met je eens.

13. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Arm kind! auw!
    Dat kleintje heeft een trauma van heb ik me jou daar! :S Bah!

14. fafa

fafa Niet meer actief

doet me denken aan een boek dat ik laatst heb gelezen: The Wasp Factory, van Ian Banks.

Een tienerjongen is altijd verteld dat toen hij een baby was zn hele zaakie eraf was gebeten door de hond, maar komt er op een gegeven moment achter dat ie eigenlijk een meisje is.

Zn (alleenstaande) vader had zo'n vrouwenhaat gekregen door de inmiddels vertrokken moeder van dochterlief dat hij een incident waarbij de hond het kruis van zn dochter kapotbeet (maar waarbij weinig andere schade was dan aan de huid) aangreep om vanaf toen testosteron door zn eten te prakken, hem te vertellen dat de hond hem had ontmand en hem op te voeden als jongetje...

Heel heftig verhaal... en zo zielig dat zo'n verminking nu dus in het écht ook gebeurd is

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    whahah, lekker ding;):D

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

OMG! Wat erg zeg! Moest echt even huilen toen ik het las. Moet er dan altijd aan denken dat mijn zoontje dit overkomt.

Wat moet dat ventje een pijn gehad hebben. En dit zal hij zijn hele leven meedragen. Hel erg.

17. sinada

sinada Niet meer actief

moet er toch niet aan denken dat ik ergens op visite ben en er een kindje mee gaat naar de wc. Straks is het 6 en gaat nog met iedereen mee.

18. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze hond zit toch mooi in de bijkeuken met een hekje ertussen als ik naar toilet moet of iets dergelijks moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd bah hij kan dan wel lief en aanhankelijk zijn maar vertrouwen doe ik geen enkel dier ook geen kleine honden

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Maar als je ergens op visite bent is het kind toch ook niet alleen met het huisdier? Neem aan dat de visite ook wel oplet.

20. sinada

sinada Niet meer actief

Ik bedoel dat een kind eraan wend mee te gaan met je naar de wc en doet dit misschien ook als de visite gaat plassen

Deel Deze Pagina