driftig, slaan, schreeuwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn mannetje is nu bijna 8,5 maand en is me toch een driftkikkertje... erg vermoeiend.
    als hij iets wil en het lukt hem niet (bijv. speelgoed pakken wat eigenlijknog iets te zwaar voor hem is) of hij mag iets niet (bijv. de afstandsbediening, of mijn telefoon) dan word hij enorm driftig, echt krijsen en schreeuwen van ongenoegen. Als hij bij me op schoot zit en op de salontafel ligt mijn gsm dan word hij helemaal gek. De laatste weken knijpt, slaat en bijt hij me heel vaak op een dag, zowel in mn gezicht als in mn arm, buik, borsten.
    We zijn heel consequent, maar dat lijkt het niet minder erg te maken.
    Uiteraard begrijp ik wel dat hij niet snapt dat dta niet mag maar pfff.. tis wel vermoeiend en soms word ik er echt enorm sjaga van...
    vanaf welke leeftijd kun je ze wel enigzins duidelijk maken dat iets niet mag?
    (en... tips zijn altijd welkom :D)

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid

ik ken het youame deed dat ook toen ze zo oud was als je zoontje
    ik heb toen ze dat deed haar handje gepakt en gezegt nee dat mag niet en ook zei ik auw ze schrok daarvan en begon ook te huilen maar nu probeerd ze het nog wel eens maar dan hoef ik der maar aan te kijken en nee te schudden dan gat ze me kusjes geven

als youame ook een driftbui kreeg
    gooide ze der lichaampje naar achter en begon te huilen dan negeerde ik haar nu doet ze het nog heel af en toe

Deel Deze Pagina