VSM Puur mama

Discussion in 'Gezondheid' started by TessMe, Oct 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik had altijd Centrum Materna. Die waren gisteren op dus wilde nieuwe halen. Nou alle drogisten gehad en nergens te krijgen. Blijkt dat alle producten van centrum tijdelijk niet leverbaar zijn. Maar omdat ze op waren moest ik toch wat.. Kwam mijn vriend met VSM puur mama thuis. De vitaminen met foliumzuur en dan los nog de capsules met DHA. 35 euro:$ maar goed. Zijn er meer mensen die dit merk slikken? En dan vroeg ik me af. Slikken jullie de vitaminen en de capsules achter elkaar? Of doe je de ene 's morgens en de ander 's avonds?

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Hier vorige week ook op zoek geweest naar centrum materna, ook nergens meer te krijgen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Davitamon Puur Mama..en ik moet zeggen dat ik ze 'fijner' vindt dan de Centrum. Dit omdat ze wat kleiner zijn, makkelijker weg te slikken;)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik slik ook VSM Puur Mama. De gewone zwangerschapsvitamines. Daarnaast heb ik Kruidvat huismerk Omega 3-6-9, die ik na elkaar slik bij het eten.
    Ik heb juist VSM Puur Mama gekozen omdat deze het voordeligst waren. Kun je 3 maanden mee doen (90 tabletten), voor 15 euro ofzo.

4. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0
    worden jullie niet beroerd van die vitamines???
    ik had ook die van davitamon gehaald.. de eerste 2 x heb ik geslikt daarna de 3e x ofzo.. Verschrikkelijk, leek of me maag wou ontploffen en whoppaaaaaa.. alles dr uit!! en ik geef nooit over, maar die pillen zijn verschrikkelijk, nu durf ik ze niet te slikken meer.. :(

5. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met het merk davitamon. Ik heb centrum gehad en daar had ik geen last van. En nu dan VSM maar gaat vooralsnog wel goed..

6. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

Sep 25, 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Mijn VSM vitamines waren op, maar kon alleen nog maar Davitamon vitamines krijgen bij de apotheek.
    Van VSM slikte ik maar een soort (die met visolie niet). Bij die van Davitamon zit het erbij in. Ik vind deze vitamines alleen heel vies ruiken :(.

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Ik heb Puur mama en visoliecapsules van VSM. Twee tabletten per dag dus. Puur mama is niet duur, de visoliecapsules vind ik aardig aan de prijs.
    Ik neem ze in na het ontbijt.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

De centrum komt voorlopig ook niet meer want ze zijn teruggehaald door de producent.
    de verpakkingen voldeden niet meer aan de wetgeving, dus het is wachten tot ze weer komen.
    overigens is het geen gevaar voor de gezondheid als je dit potje nog leegmaakt hoor

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    Foliumzuur had ik van etos eigen merk. Nu heb ik de vitamines van het eigen merk kruidvat voor tijdens de zwangerschap. Deze zijn goedkoop, 90 tabletten voor 2/3 euro.

10. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Ik slik de vitaminen van VSM Puur Mama. Die heb ik gekozen omdat ik tot nu toe altijd goede ervaringen had met VSM als merk. Of ze bevallen kan ik eigenlijk niet zeggen, ik voel er niets van ;) Ik zorg wel altijd dat ik ze in een keer doorslik want als ze op je tong komen: bah bah bah!

Share This Page