Ik krijg regelmatig de opmerking dat ik kleine buik heb. Nu vind ik dat niet erg; beter dan horen dat je dik bent. En ja, ik heb ook nog een klei w buik vergeleken met andere op deze termijn. Op zich helemaal niet erg, zit me niet in de weg enzo. Kan ook nog lekker veel. Maar omdat ik het zo vaak hoor en het is allemaal nieuw merk ik dat ik me soms zorgen ga maken. Zal volgende keer wel zeggen bij vk, maar zijn er dames die ervaring mee hebben?
Mijn gynae heeft gezegd dat ik niet moet luisteren naar anderen Als hij zegt dat alles goed is, dan zal dat wel zo zijn. Zelf heb ik ook niet zo'n enorme buik en dat blijkt alleen maar handig ! Dus no worries
Ik ben nu zwanger van m'n tweede kindje en heb absoluut ook geen grote buik. Als ik m'n jas aanheb zie je helemaal niks en ben pas 5,5 kilo aangekomen. Krijg ook vaak opmerkingen waar ik de baby verstop enzo. Aan de ene kant vind ik het jammer, maar aan de andere kant handig, omdat ik al een peuter heb rondlopen. M'n baarmoeder groeit prima en ik voel de kleine regelmatig bewegen. Dus alles verloopt prima.
Het is wel zo handig inderdaad, ik persoonlijk vind een grotere buik wel leuker (maar dat is een gevoel) maar een kleine zou veel handiger zijn (enneh weer sneller dun erna haha) dus heeft eigenlijk alleen maar voordelen!
Hier zwanger van de 3de en tot de 30 weken zei iedereen ook constant wat heb jij een bescheiden buik zeg... Ik balen want vond op dat moment een grote buik ook leuker geweest...... maar ben nu in 5 weken tijd ontploft tot kamerolifant en o wat baal ik dat ik mijn kleine bescheiden buikje niet meer heb!!! Zolang alles met de baby goed is zou ik lkkr genieten van je kleine buik!!!
bedankt dames, ik ben weer helemaal gerustgesteld. Voor het eerst dat ik toch beetje zorgen had, ben eigenlijk altijd vrij nuchter. Ik voel kindje lekker trappelen dus geniet lekker verder van mn kleine buikje
Toen ik 26 weken was begon ik er eindelijk een beetje zwanger uit te zien. Met 40 weken vroegen ze of er twee verwachtte... Kan ineens explosief groeien hoor.
Ik had ook een heel bescheiden buikje tot ongeveer 28 weken. Toen kwam ik thuis te zitten met verplichte rust en sindsdien groeit mn buik razend hard! Dus kan nog komen hoor. En inderdaad, alleen maar handig, want ook nu kan ik alles nog zonder problemen: fietsen, auto rijden, bukken, bikinilijn bijhouden; )