Ik heb een vraagje ik wist voor een paar dagen geleden niet eens dat ik zwanger was . Ik had steeds trek ik pittig eten zoals bv die griekse pepertjes op zuur of peper sweets. Is dat nou eigenlijk erg heb met me andere 2 kids andere eet gewoontes gehad maar ik val nu voor de tapas schijnbaar al een tijdje en liefst wat beetje pittig is. Is dat nou slecht of niet de ene zegt van wel de andere zegt weer van niet? Groetjes R
Ik zou zeggen gewoon lekker eten! Ze zeggen zelfs als je dit tijdens je zw doet dan is de kleine daar al aangewend en heeft het eten van pittige dingen ook geen invloed op de darmpjes als je bv geeft........ Maar idd wat je zegt, een ander zal het tegen spreken en zeggen dat je het niet moet doen....Doe waar je jezelf goed bij voelt
Idd gewoon lekker eten hoor! Mijn vriend is half surinaams, wij eten dus geregeld pittig surinaams eten! mmmm heerlijk en ik geniet er ook lekker van. Bij mijn zoontje ook gedaan, ook tijdens de borstvoeding ben ik het gewoon blijven eten Hij was er helemaal aan gewend en eet nu lekker mee Geniet er maar lekker van hoor
ik zou het gewoon lekker doen als je daar zelf de behoefte aan heb ik zelf kon er echt niet tegen en dronk een hele fles sinaas leeg als ik maar ietss pittigs at dus deed het niet meer maar kijk al helemaal uit naar het moment dat ik weer lekker van mijn hotwinks kan genieten
Nou gelukkig maar ik smul het zo weg bij me andere 2 kids was het zoet maar nu pittig eten kan aan niks anders denken
Nou ja zeg, zijn er mensen die zeggen dat dat slecht is? In sommige delen van de wereld vreten ze niet anders! Hahahah! Gewoon lekker pepertjes eten hoor! Lijkt mij alleen maar gezond zelfs. Ga je lekker van zweten Het enige wat niet goed is, is alles wat rauw is. Geen rauw, rood vlees. Geen rauwe vis. En geen Rauw melkse kaas (is veel zachte kaassoorten van de kaasboer. Die van de supermarkt mag wel gewoon). En geen ongewassen rauwe groente. (maar dus wel als je ze goed wast.) Voor de rest mag je eigenlijk alles! Laten we ons niet gek laten maken! (Ik zit nu keihard mandarijnen te kanen, hahahah!)
oh,ik heb die tik ook!Zelfs op me broodje kaas gaat sambal brandal haha!en heb ook zin in vlammetjes,en hot chips enzo! ik eet het gewoon hoor!
lijkt me geen probleem ik hou ook zo van heeeel pittig eten ! mmmmm maar omdat ik zo misselijk werd was het na een paar weken klaar want dat maakte het erger .. sinds week 20 ofzo was het beter ! maar nu weer last van brandend maagzuur dan .... wheeeeee want ik hou zo van sambal en vlammetjes en alles wat pittig en heet is ! oh en ik hou ook zo van bonen .. bruine of witte maar eh ..... dat merk je nog wel wat dat doet ha ha ha ha
Ik ook kan er bijna niet van af blijven heerlijk mandarijnen trouwens ook gaan er ook in als koek .Die tik heb ik met allebei me kids wel gehad mandarijnen. Elke keer als ik de koelkast open trek zie ik die pot met griekse pepertjes weer lonken naar me
oh dat heb ik met asperges mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kan je me wakker voor maken ! en valt ook niet zo zwaar als pittig eten ha ha mmm sambal-asperges .... zou dat wat zijn .....
Lekker spicy eten, nu het nog kan! is mijn advies. Misschien krijg je over een paar weken door de groeiende baarmoeder wel zuurbranden en maagzuuroprispingen, dan is het echt uit met de pret... Ik eet nu al weken allerlei flauwe gerechtjes (met mosterd ) omdat ik anders niet meer weet waar ik het zoeken moet door al die maagzuur aanvallen. Dus: eet maar lekker, en schep namens mij ook flink wat op Flientje
Hahaha ja dat zuurbranden ken ik van me andere 2 kids nog wel . Ik liep waar ik trouwens ook heen ging met een flesje tegen maagzuur . Ik zal vanavond wel weer is flink opscheppen voor je flientje