Goedemorgen dames, Ik heb een zoontje van nu twee weken oud! en tijdens ze slaap maakt ie best wel veel van die kreun geluidjes en soms ook heel hard ademen.. Hij drinkt goed aan me borst ook met een fles soms wat te gulzig ik laat hem goed boeren en hij heeft ook vaak de hik ik maak me af en toe wel zorgen ook omdat het me eerste kindje is. het is compleet helemaal nieuw en wordt er soms wel onzeker van ook tijdens het verschonen brult ie schopt ie krijg ik moeilijk ze pamper om!!! Hij maakt het af en toe niet makkelijk voor deze onzekere mama.. Zijn er meer dames die net als ik onzeker is en dit met jullie kleintje ook hebben??
Ik herken dat ik maakte ook zorgen maar die gekreun in normaal en dat hij schopt etc. Of nou ja normaal het komt vaak voor hier was het weg met 1e behandeling osteopaat ze zat vast in nek waardoor niet kon ontspannen dus gekreun, druk en later ook andere klachten bijkwamen na 2-2.5 weken. Het is best wel vaak dat baby neurologische klachten heeft door te zware bevalling, te snelle, pomp, tang, keizersnede. Baby die stress had ervaren bij geboorte kan niet van zichzelf ontspannen. Goede babyosteopaat kan daarbij zeker helpen. Wordt (deels) vergoed. Hoeft geen verwijzing. Succes!
dankje je wel voor je berichtje alleen heb ik opzich geen zware bevalling gehad heb het gewoon op de natuurlijke manier gehad zonder medicatie en verder geen hechtingen ik mocht ook na paar uur meteen naar huis..
Dat hoeft ook niet het is vaak de oorzaak van vastzittende nek maar kan ook gewoon komen door hoe hij uitkwam. Is maar een optie als je daar zich druk om maakt en wil iets aan gaan doen. Ik weet gewoon dat wat jij beschrijft is pas het begin hier begon ook gewoon zo daarna kwam ook verborgen reflux ( geluiden die ze deed gekreun etc werden erger), veel huilen, weinig poepen (1x per 4 dagen) etc. Hoeft bij je zoon niet zo te zijn hoor maar is maar een optie dat het kan. Goede baby osteopaat kan absoluut geen kwaad als er niets is maakt hij ook halve behandeling factuur zodat je 100% kan declareren. Ik herken je verhaal gewoon 100% hier was dat ook en hoer hielp daartegen osteopaat. Wacht gewoon alle reacties af, lees het en volg uiteindelijk je moedergevoel!