Kadootjes voor helpende zus

Discussion in 'Kraamtijd' started by Beate, Oct 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

Apr 13, 2007
    2,202
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap ben ik er alleen voor komen te staan. Mijn zus komt na de bevalling een week bij mij in huis om me te steunen. Ontzettend lief! Nu wil ik, om haar te bedanken, een mandje maken met wat aardigheidjes erin. Voor elke dag een klein kadootje ofzo. Iemand misschien een idee wat leuk is om haar te geven?

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Een fotoalbum van jullie tweetjes?
    Verwensetjes doen het ook vaak goed. (douchecremé enzo)
    Iets symbolisch.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat ontzettend lief idd van je zus.

Misschien een cadeuabon. of een lekker luchtje of een mooie foto van haar en jou baby die heeft nu toch zeer zeker een speciaal plekje in haar hart. En mooi boeketje bloemen bloemen zeg meer dan alleen ik hou van je toch.

s6 verder er mee en s6 in de toekomst

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Een mooie armband of ketting? Iets wat symbolisch kan zijn voor wat ze voor je heeft betekend? Inderdaad een lekker badschuim en bodylotion van Rituals of zo. Je kunt hele symbolische dingen doen als een klein beschermengeltje geven omdat zij dat voor jou is, of een bon om een keer met zijn tweeen naar de sauna te gaan. Of een tegoed bon om een keer bij jou te komen eten. Geurkaarsjes, een tijdschrift. Een CD....Er zijn veel keuzes!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou ook gaan voor een mooi sierraad, ring/ armbandje of hangertje.. Een beeldje bij de 3e wereld winkel.. Daarbij een mooi gedicht oid..

Share This Page