Elefanten schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Zijn deze schoentjes een beetje goed?
    Ons meisje loopt nog niet los maar wel overal bij langs en aan 1 hand. Ik wilde van het weekend graag schoentjes voor haar kopen. Maar wil niet zulke hele dure omdat ze dus nog niet zelf los loopt.
    Maar zijn dit een beetje goede schoentjes? Wil haar voetjes niet verprutsen door slechte schoentjes te kopen namelijk.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja hoor youame heeft ze ook gehad als eerste schoenen
    zijn super buigzaam
    en vond z e fijn lopen
    van sommige schoenen wil ze niet meer aan ze wil nog steeds die schoentjes aan maarja die passen niet meer

ik heb ze voor 30 euro gekocht bij van haren

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Shoesme heeft ook leuke schoentjes voor de allerkleinsten...weet alleen de prijs niet....

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja elefanten vond ik ook erg fijn voor onze dean, vooral omdat je ook breedte maatjes hebt (kan je helemaal op maat kopen dus) niet alles is op voorraad dus je moet een beetje zoeken en met een beetje mazzel vind je precies de goede maat :)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze een zool hebben die je alle kanten op kan buigen en ze verder ook erg soepel zijn, dan zijn het goede schoentjes om te oefenen. Maar waarvoor wil je ze gebruiken? Voor binnen zou ik het niet doen, voor buiten moet ze natuurlijk wel iets anders aan dan slofje/blote voeten.

Wij hebben van het weekend oefenschoentjes gekocht van Shoesme, voor 40 euro. Eva loopt al 5 maanden overal langs en zo'n 3 maanden aan de hand. En nu loopt ze kleine stukjes los. Buiten en in de supermarkt/winkelcentrum loopt ze soms stukjes aan de hand en dan krijgt ze haar schoenen aan. Binnen heeft ze blote voeten of slofjes (als ze een maillot aanheeft). Voorlopig past ze nog in de schoenen, dus we gebruiken het dan ook voor buiten de eerste tijd dat ze los loopt.

6. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik wil ze ook voor buiten gebruiken. Want ze loopt nu ook aan 1 hand. En las op jou site dat Eva door de schoentjes ineens steviger ging staan/lopen ;)
    Misschien heeft ons meisje net ook dat stapje extra nodig. Bovendien zijn echte schoentjes ook stukken warmer voor op de fiets i.p.v. leren slofjes.
    In welke winkel kan je die schoentjes van Shoesme kopen?

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ze gewoon in een plaatselijke schoenenwinkel in Etten-leur gekocht, weet niet eens hoe die heet. Op de site van Shoesme staan ook de dealers, maar de dealer in Etten-leur had ze niet en en andere winkel, die geen dealer zou zijn, had ze wel ;). Gewoon bij een plaatselijk schoenenwinkel(s) even vragen.

Klopt inderdaad dat Eva op die schoenen in de winkel al opeens heel lang los stond, langer dan ze ooit had gedaan. Ik weet niet of het toeval is, maar ik vind het wel frappant! Misschien wil ze heel graag buiten ook los lopen (ze vindt het geweldig om buiten te lopen) dat ze nu zo aan het oefenen is ;).
    Ben nu trouwens een filmpje aan het uploaden van het los lopen van vandaag die ik waarschijnlijk morgen op de site zet ;).

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    De Elefanten hebben ook de 3 fasen schoentjes.
    el chico 1,2 en 3.

Het belangrijkste is gewoon dat ze een goede pas vorm hebben bij het voetje van jouw kindje ( dus niet te breed of te groot/klein). Ze moeten bewegingsvrijheid/ groei en schuif ruimte hebben.

Het ene model is het andere niet!

Deel Deze Pagina